Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Läjert imorgon FM

  • Läjert imorgon FM

    Publicerad av robrox på 23 oktober, 2008 vid 09:19

    Jag kommer fota från typ 0900-10:30 med en nypa salt. Allt beroende på ljus och hur mycket det kommer regna. Men är det OK väder är jag där och dokumenterar detta monster till händelse. Sitter en bit ut på piren, skulle haft en flagga men har ingen än “sneglar på surfslusken”. Några som skippar jobbet för 14-17m/s SV det hoppas jag iaf. glöm inte att kika in på http://www.stoneandwater.nu på kvällen och köp en bild på din feeta loop.

    PZ Robert

    goose svarade 15 år, 5 månader sedan 17 Medlemmar · 40 Svar
  • 40 Svar
  • hakuna

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 09:28

    *hand upp!*
    Fast några loopar tror jag mig inte våga på, men rejält med luft skall det bli!

  • surfslusken

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 10:24

    Har ja rikitg tur kommer flaggan ner imorrn, om Jeppe han lösa de innan han drog till Marocko imorse. Annars sket de sej tills han kommer hem.
    Men som plåster på såren så kan du räkna me mej i Lejet imorrn på utsatt tid, oavsett regn eller sol. Bara de blåser minst 4,7a! Får väl t o m försöka leverera nåt som kan va värt att dokumentera, om inte annat så ska ja nog få till en o annan spektakulär krasch!

  • robrox

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 10:56

    Det låter bra Slusken ser fram emot båda delarna 🙂 Jag sitetr på samma ställe som sist. Hoppas du blev nöjd med bilderna oxå.

  • surfmeister

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 11:08

    Har tagit ledigt från jobbet och kommer definitivt vara på plats!! Ser ut att bli en riktig episk förmiddag! Tjoohoooo!

  • dannew

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 12:45

    Feta loopar och kodakkurage, vilken farlig kombination!!!

    Jag är där!

    //DanneB

  • surfslusken

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 16:45

    @RobRox 510728 wrote:

    Det låter bra Slusken ser fram emot båda delarna 🙂 Jag sitetr på samma ställe som sist. Hoppas du blev nöjd med bilderna oxå.

    Bilderna e ja mkt nöjd me. Nu har vi just vart nere i Lejet i 2 timmar, kört runt o rekat, kännt på vågorna o krattat manegen inför fredans morron föreställning! 🙂

    (Jävlar va man haussar upp de här, hur ska man ta sej ur de??;) )

  • foxsurfer

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 18:10
    surfslusken;510835 wrote:
    Bilderna e ja mkt nöjd me. Nu har vi just vart nere i Lejet i 2 timmar, kört runt o rekat, kännt på vågorna o krattat manegen inför fredans morron föreställning! 🙂

    (Jävlar va man haussar upp de här, hur ska man ta sej ur de??;) )

    Ska vi ut o loopa ikapp imorgon eller? Jag o Blåbärskungen är på plats kl 10,17

    Sen kommer nog Gösta oxå!

  • robrox

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 18:12

    Hahahaha ända sättet är att leverera. Hoppas på hööga hopp imorgon så man kan få några riktigt jävla fina bilder.

    Ses imorgon. Dottern har feber så det kan ju bli till att fjäska fett men det ska gå. 🙂

  • emil_h

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 18:19

    @surfslusken 510835 wrote:

    Bilderna e ja mkt nöjd me. Nu har vi just vart nere i Lejet i 2 timmar, kört runt o rekat, kännt på vågorna o krattat manegen inför fredans morron föreställning! 🙂

    (Jävlar va man haussar upp de här, hur ska man ta sej ur de??;) )

    Stötdämparna redo eller?

  • warolin

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 19:15

    I’ll be there! Har ledigt från jobbet jag med 😛 Kommer bli helt sjukt roligt! Försök få några bra kort på mig, kommer nog hålla mig rätt långt ner i viken, på grunt vatten (nybörjare). Men hade varit roligt att ha ngt kort på sig själv när man surfar (har inga alls)…..kör ett gammalt rosa-aktigt 4.7, går inte att missa! thx 🙂

  • robrox

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 19:47

    Ta en sväng ut mot piren om du kan så ska jag försöka få med dig på kort. Jag håller ett öga efter dig.

    @warolin 510893 wrote:

    I’ll be there! Har ledigt från jobbet jag med 😛 Kommer bli helt sjukt roligt! Försök få några bra kort på mig, kommer nog hålla mig rätt långt ner i viken, på grunt vatten (nybörjare). Men hade varit roligt att ha ngt kort på sig själv när man surfar (har inga alls)…..kör ett gammalt rosa-aktigt 4.7, går inte att missa! thx 🙂

  • hakuna

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 19:54

    /me skulle också gärna vilja ha någon bild, skall ladda högt!
    Kör fh ett orange NP Core 4.0.

    Niclas – med blå flytväst

  • gurra1978

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 20:03
    surfslusken;510835 wrote:
    Bilderna e ja mkt nöjd me. Nu har vi just vart nere i Lejet i 2 timmar, kört runt o rekat, kännt på vågorna o krattat manegen inför fredans morron föreställning! 🙂

    (Jävlar va man haussar upp de här, hur ska man ta sej ur de??;) )

    Du kom på bild och det finns fler. Jag tycker du gör framsteg på vattnet nu Ila. Det kanske är rätt utrustning och vilja som hjälpt lite. Vi syns vid sunrise imorgon då.

  • jojjo

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 20:04

    Skit också, kan inte komma ifrån jobbet på förmiddagen, kommer ner först vid ett. Du planerar inte någon foto session på eftermiddan????

  • robrox

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 20:11

    Jag jobbar oxå bara det att chefen tror jag e hemma och jobbar 😉 skämt o sido jag kankse kör en kvälls session oxå. Men inget som jag kan lova tyvärr men helgen ser ju ut att bjuda på mer surf. Jag skickar ett Pm när jag vet mer.

    Alla ni som kör ta gärna en sväng in och gör tummen upp typ så vet jag vilka ni e och vilka segel ni kör med. Enklare för mig att följa er.

    @jojjo 510927 wrote:

    Skit också, kan inte komma ifrån jobbet på förmiddagen, kommer ner först vid ett. Du planerar inte någon foto session på eftermiddan????

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Läjert imorgon FM

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.