Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Läjert imorgon FM

  • warolin

    Medlem
    24 oktober, 2008 vid 20:13

    jag är tyvärr mitt imellan borås och jkpg nu….ska se vad åsunden har att erbjuda, om det kommer gå att få till ngt här. kan bli surf på söndag, lejet eller torkelstorp kanske 🙂 om det nu vill sig med vindarna

  • robrox

    Medlem
    24 oktober, 2008 vid 20:25

    Vindarna lär nog inte svika. Tyvärr ingen bild på dig. Ja söndag då kanske du kan ju alltid skicka ett PM eller maila på stoneandwater@gmail.nu

  • tobb

    Medlem
    24 oktober, 2008 vid 20:46

    Tror Åsa blir bättre på söndag om vinden orkar hålla i.. För mycket syd imorgon eftermiddag!

  • mountainfarm

    Medlem
    24 oktober, 2008 vid 22:03

    Mr. Stone & Water – Fastna inte i Vbg… Det finns “en väääärld av möjligheter”!

  • r_k

    Medlem
    24 oktober, 2008 vid 22:23

    Bild nr 22 på SAW var riktigt bra! Borde vara med i bästa bild-tråden.

  • s66

    Medlem
    24 oktober, 2008 vid 23:37

    Hur fan kan ens ta foto på den jönsen från Sthlm…och till på köpet lägga upp så kassa bilder på honom…stackarn, men han kan inte bättre än så!! 😉

  • robrox

    Medlem
    25 oktober, 2008 vid 06:22

    R_K tackar 🙂

    Mountainfarm: Jo jag vet jag e sjukt sugen på att komma ut och fota på andra ställen men jag hittar inte speviellt bra till alla goa spots och åker inte iväg en helg på chans (Familj). Dock har jag lite planer på att anordna fotoresor till Norge eller Danmark. Några som e sugna? I Norge har jag en bra Lista kontakt som seglar där regelbundet. Tanken är att det ingår fotografering och bilder men framför allt bra surf och en rolig helg med mat och dryck.

    Jaja ska ladda batterierna nu så man kan dra ut i EM Läjet eller Varberg?? x

  • gurra1978

    Medlem
    25 oktober, 2008 vid 13:02

    Filmen från igår är ute nu. Kolla på den medans jag drar och surfar igen. Shit vad det blåser denna vecka 🙂

    /Gurra

    PS: Verkar inte lira så bra i Internet Explorer för den browsern suger. Lirar utmärkt (som alltid) i Firefox. Finns en direktlänk annars. DS:

  • doc

    Medlem
    25 oktober, 2008 vid 22:04

    Nice. Sön morgon blir det äntligen surf för mig. Räknar iskallt med sällskap i Läjet… Ser inte ut att ha vridit tillräckligt för Åsa om prognosen stämmer…

  • goose

    Medlem
    26 oktober, 2008 vid 10:51

    @gurra1978 511437 wrote:

    Filmen från igår är ute nu. Kolla på den medans jag drar och surfar igen. Shit vad det blåser denna vecka 🙂

    /Gurra

    PS: Verkar inte lira så bra i Internet Explorer för den browsern suger. Lirar utmärkt (som alltid) i Firefox. Finns en direktlänk annars. DS:

    Fasen va bra att det inte gick att använda Explorer på filmen! Nu har jag laddat ner Firefox och är såld, good bye Bill Gates!

    För övrigt är det alltid roligt att se rörliga bilder, tack Kulingvarning! Roligt att se tvillingbrorsan och jag själv med lika segel och på samma våg…får nog lära honom hur man gör en toppsväng! 😉

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Läjert imorgon FM

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.