Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Lättvindssegling

Taggad: 

  • jlhp

    Medlem
    17 juni, 2016 vid 20:02

    Tack! Intressant:-)

    De verkar ha köp och sälj på några Facebook sidor, den närmaste i Tyskland såvitt jag kunnat begripa hittills. Finns det någon möjlighet att få tag i en div ll:a på närmare håll tro?

    Finns det något intresse av en div ll tråd här på konfen? Tänker mig en allt i allo tråd med både material och seglingstips . Ev. lokala tävlingar osv.

  • mes

    Medlem
    19 juni, 2016 vid 18:33

    @jlhp 739694 wrote:

    Tack! Intressant:-)

    Finns det något intresse av en div ll tråd här på konfen? Tänker mig en allt i allo tråd med både material och seglingstips . Ev. lokala tävlingar osv.

    Japp! Jag håller i sakta mak på att renovera en gammal Tornado till seglingsbart skick.

  • jlhp

    Medlem
    22 juni, 2016 vid 19:50

    Fint, kul (både att det finns någon mer intresserad och Tornadoprojektet)! 🙂

    Ska den ligga här på Slalom, speed & racing eller på allmänna forumet?

  • rmz

    Medlem
    26 juni, 2016 vid 11:31

    Hej!
    Ta kontakt med Jonas Davidsson Vitell, (finns på fb), han bygger prototyper av div 2 brädor och ska segla den klassen parallellt med konaone!
    /Per

  • gustavw

    Medlem
    26 juni, 2016 vid 14:29

    Hej!
    En fråga. Tävlas det i div 2 eller raceboard i Sverige eller är det kona som gäller?
    /gustav

  • rmz

    Medlem
    26 juni, 2016 vid 16:08

    Än så länge är det bara kona som kör entyps tävlingar, Stockholm och Skåne har man cup’er, men det har nog gått mot att nån klubb kört blandade brädor
    Raceboard/formula/kona, körs visst liknande tävlingar i Danmark med kona/formula/slalom/raceboard tror jag!
    /Per

  • gustavw

    Medlem
    27 juni, 2016 vid 08:30

    Tack per, intressant!

  • jlhp

    Medlem
    5 juli, 2016 vid 15:29

    @rmz 739864 wrote:

    Hej!
    Ta kontakt med Jonas Davidsson Vitell, (finns på fb), han bygger prototyper av div 2 brädor och ska segla den klassen parallellt med konaone!
    /Per

    Tack! Kul!!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Lättvindssegling

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.