• virena

    Medlem
    1 april, 2007 vid 10:47

    @Banér 373782 wrote:

    Virena, det var riktigt nice. Min polare fick känna på brända lår då ha gick in i “väggen” över Göta älvbron 🙂 Det var tur vi inte cyklade längre. Då hade jag fått bära hem honom.

    Härligt, jag gjorde oxå rätt i att inte ta en extra runda. Bestämde mig strax innan vi skulle gå till spelningen för att gå hem och sova så att jag skulle kunna cykla skogsvägen till jobbet. Cyklade 1h 45min från kl 7 imorse. Fasen vad jobbigt det e att va sportnörd, jag kommer ju aldrig ut på busigheter:wink:. Men sjukt kul hade jag i skogen iaf trots att min kropp va helt slutkörd.

    Kom ni ut i gbgs dimma?

  • brutolf

    Medlem
    1 april, 2007 vid 22:12

    Enhjuling är kul och jag har en liggandes som jag fick utav en kompis fast utan trampor, tänkte försöka fixa den någon gång. Jag provade lite när jag var runt 10 och till min stora förvåning så kunde jag cykla på slät mark efter en halvtimma nu när jag provade i höstas men det skaver som *** på insidan av låren och man klämmer testiklarna rätt ofta, iaf i början. Men kul är det.

    Kul att det vart lite cykel tråd utav det hela också. För att det man gör på cykel ska vara snyggt så ska det vara med kännsla inte värst och fetast och sen en liten blandning som t.ex. som ni sa att det ska vara lite blandning utav alla stilar. Som trialare så försöker jag lägga in lite wheelies och ramp trick i åkningen(inte så duktig ännu men…) för att få ett snyggare flyt och just att få känslan i det.

    Nu har jag skön träningsvärk i axlarna för det har blivit någon timme med att hoppa på framhjulet och snart så tror jag att det sätter sig för det börjar gå bättre.

    Skotten, hoppas att du förstog att jag bara skämtade. Det är inta alltid det uppfattas när man komunicerar i textform.
    PS. du kanske kan lära mig wheela för det har jag lite svårt med. Jag tippar bara åt sidorna. Jag tycker det känns som att det blir betytligt svårare när man inte kan ha kontakt mot en sadel. Jag styr så mycket jag kan åt sidan men det hjälper inte det bara fortsätter att tippa eller så blir det en halvcirkel utav det.

  • brutolf

    Medlem
    1 april, 2007 vid 22:28
    johanneslarsson;373600 wrote:
    och här har ni en film som visar bra vad street är, för er som undrar..

    http://www.youtube.com/watch?v=RNKFOE1w_oE

    Jag kan bara säga att Ryan Leech är nästan som en gud inom street trial, iaf för mig.
    Hmm så kanske vi ska kalla det, “Street Trial” det bästa från båda. Då måste väl ändå fler bli nöjda och glada, lr?
    För ren trial är på en trång bana i trånga tajta fula byxor och sånt, fniss fniss.

  • skotten

    Medlem
    2 april, 2007 vid 00:12

    hahaha agreed

  • virena

    Medlem
    2 april, 2007 vid 08:44

    Jag dööööööööööööööööööööööööör av surfabstinens. Suck suck suck! Varför kan det inte blåsa bara lite lite till. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhh. Solen skiner:smile: och det ser som gjort ut för att hänga på beachen:mad:. Får väl försöka väcka mina ledbrutna kropp och rulla in i skogen. Om benen/ryggen ändå kunde varit lite piggare så man skulle kunna njuta av en heldagsskogstur.

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.