Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite filmer från sommaren

  • electric

    Medlem
    24 augusti, 2014 vid 20:06

    Kul med en rapport från ett lite mer udda ställe (jag menar inte Karpathos …)! Du får väl lägga till stället på spotguide!

    /Lars

  • svennebanan

    Medlem
    25 augusti, 2014 vid 08:14

    Vassbotten – Four Seasons, soft film och grym titel. (bommen ska upp lite kanske?)

  • bazmei

    Medlem
    25 augusti, 2014 vid 09:08

    Tack. Vi bor precis vid Vänern så varför inte surfa där man bor 😉 Kul att du gillade four seasons filmen. Hade tänkt att göra de till ett större projekt än vad de blev. Men suget att göra filmen på en gång tog över 😉 Kan ju alltid komma en uppföljare. Bommen är höjd sen en månad tillbaka 🙂

  • herr-pelegrin

    Medlem
    25 augusti, 2014 vid 09:27

    Var det förre nordiske och svenske mästaren Stefan Ahlfeldt på wakeboarden? Jag har för 16-17 år sedan kört dragbåt med Stefan efter och tittat på massor med tävlingar. Killen på filmen är väldigt lik Stefan. Enda som talar mot det är att att han kraschade rollen. Det gjorde inte Stefan!

  • bazmei

    Medlem
    25 augusti, 2014 vid 11:13

    Nej de var det inte. Lasse heter denne här mannen. Varför han missade är nog för att han inte håller samma kaliber om man jämför med eliten. Tror detta va första försöket på volt ha gav sig på 🙂

  • hglifberg

    Medlem
    25 augusti, 2014 vid 12:19

    Kul att se! Alltid kul att se lite segling!

    Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk

  • herr-pelegrin

    Medlem
    25 augusti, 2014 vid 20:36

    Ok, tack för info och hoppas Stefan A inte ser denna konversation! 😣

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite filmer från sommaren

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.