Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite om vindsurfing i Fuerteventura

  • douglas-l

    Medlem
    7 december, 2011 vid 19:11

    Bra rapport…tråkig attityd mot kiteare…

  • spike

    Medlem
    7 december, 2011 vid 19:19

    Skön rapport Janne, ser fram emot mera från era resor!

  • tsss

    Medlem
    7 december, 2011 vid 20:22

    Tack för rapport om Fuerteventura. Såg härligt ut.

    Tråkigt att du snöat in på kite-folket och drar alla över en kam. Även om det finns kiteare med attitydproblem så finns ju många som är hur jyssta som helst…

    Tvivlar på uppgifterna om burkatvång. Valet i Egypten skall ju pågå under flera månader, och det är ju långt ifrån avslutat. Jag är beredd att hålla 100 pix på att det inte blir något burkatvång!

    hälsn Tomas,
    som siktar på två veckor i Dahab – jan eller feb

  • t_h_s

    Medlem
    7 december, 2011 vid 20:31

    Jag tror inte att Janne har så dålig attityd mot kitare. Han verkar ju i alla fall ha viss självdistans när han jämför windsurfare med motoriserade gräsklippare och kitare med formel-1 bilar 🙂

  • electric

    Medlem
    8 december, 2011 vid 11:39

    Trevlig rapport! När jag var på Fuerteventura en vecka för ett antal år sedan så vindsurfade jag dag efter dag i Sotavento i 12-20 m/s när det inte var vind nån annanstans på hela Fuerteventura. Märkligt med den där “funnel”-vinden …

    Med anledning av detta en fråga om Jandia och Robinson Club: Det kan väl inte alls vara så vindsäkert som Sotavento?

    Bra f ö med informationen om “shuttle-bussar” till René. Det tror jag inte fanns när jag var där.

    /Lars

  • callep

    Medlem
    8 december, 2011 vid 11:59

    hehe skön du e som gör en pdf! 🙂

  • tall-jonny

    Medlem
    8 december, 2011 vid 12:47

    Tack för rapporten – och vad det gäller nakenhet har jag börjat köra bar underkropp…kittlar dödsskönt ha ha

  • herr-pelegrin

    Medlem
    8 december, 2011 vid 18:59

    Tack för informativ rapport som täckte det mesta! Tråkigt med maneterna! Vi får hoppas att det inte är “STINGERS” som säsongsvis gör vissa vatten icke badbara i Australien. Dessa maneter är definitivt inget att leka med. Dessutom säger man där:

    – När Du väl upptäckt den så har den redan fått tag i Dig!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite om vindsurfing i Fuerteventura

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.