• benke-2

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 17:44

    Jojo! 50,63
    Kanske puttar ner Hasse ifrån elfteplatsen på 2 sekundarn på
    Gps-overålen.

  • speedan

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 17:59

    Ni är grymma!

  • tbsurf

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 18:06

    damn ni är så grymma, över 50knop..

  • marden

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 18:09

    supermackorna
    50,6kn var det 2-3kn mer än dom andra hade i topp ?
    första dagen också 🙂

  • kapten-k

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 18:21

    Thjoo va grymt ! grattis!

  • surfan

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 18:25

    fan vad grymma ni är !!!! längtar ner nu 🙂

  • kinetic

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 18:26

    Det där är i klass med Dunkens prestation första dagen, grymt. Får vi se 53 i topp lite längre fram? Kan mycket väl bli så 🙂

  • mattias-j

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 18:30

    Näh ja e inte bitter… :laugh: Fan vad man skulle vilja vara där!! Bra kört kompisar!!

  • tobhed

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 18:35

    Fan vad coolt, stort grattis. Sikta på 55 knop nu då? 🙂

  • marden

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 18:35

    snyggt!

    även om dessa bilder är från kurvan, är det en annan sak jag funderat på ett tag är varför det ser ut som dom flesta kör i mitten eller närmare läkanten ,istl för att #slicka” lovartkanten på diket ?
    förstår att det kanske är lite läskigt i 50kn men borde bli mindre chop och mindre risk att landa i vallen efter en spinnout….

  • trefyrafyra

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 18:36

    Grymt Bra Grattis

  • larsd

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 18:45

    Grymt, kör hårt!

  • mattias-j

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 19:08

    @Mården 717542 wrote:

    snyggt!

    även om dessa bilder är från kurvan, är det en annan sak jag funderat på ett tag är varför det ser ut som dom flesta kör i mitten eller närmare läkanten ,istl för att #slicka” lovartkanten på diket ?
    förstår att det kanske är lite läskigt i 50kn men borde bli mindre chop och mindre risk att landa i vallen efter en spinnout….

    Som parallell till hur man brukar få bäst farter i ingången när man kör i dammen så bygger man liksom upp tryck på fenan. Och man brukar kunna få högre fart om man kör i en jämn båge jämfört med om man går upp med mycket höjd och sedan faller av i en brant vinkel. I kanalen finns det då risk att man tappar tryck på fenan och därmed fart om man går upp för högt i lovart för att sedan falla av. När man väl kommit in på ett spår så vill man ju sedan köra så rakt som möjligt för att nå så hög fart på 500 meter som möjligt. Nu gissar jag bara, men så skulle jag resonera om jag skulle seglat där….

  • swe117

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 19:11

    Makalöst imponerande!!! Ja vad säger man, stort GRATTIS så klart. Förjävla bra kört!!!

  • lundvall

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 19:19

    Kungligt! Ni är ju helt grymma!! Upp med filerna på gp3s sen med så vi kan sitta och analysera lite 🙂

Sida 4 av 16

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.