• tobhed

    Medlem
    17 oktober, 2013 vid 12:36

    Monsiuer Albeau landade just i Sydafrika så snart är det “på riktigt”

  • mattias-j

    Medlem
    17 oktober, 2013 vid 12:56

    @tobhed 717595 wrote:

    Monsiuer Albeau landade just i Sydafrika så snart är det “på riktigt”

    Han vill inte missa måndagens förmodade super prognos. Bringdal tar inte heller den risken och landar därför imorgon. Speedbrädor med “cutouts”, vi får väl se…

  • mattias-j

    Medlem
    17 oktober, 2013 vid 14:49

    Macke kommer nog posta en 5 x 10 sec avg närmare 50 knop idag. Just nu 48,72 knop på 500 m

  • kobrakai

    Medlem
    17 oktober, 2013 vid 14:54

    Coolt. När börjar “spotty” gasa, är han på plats eller? Han är rätt snabb oxå.

  • kevlarsjal

    Medlem
    17 oktober, 2013 vid 17:40

    Avg. 48.81 Impressive!!

  • surfan

    Medlem
    17 oktober, 2013 vid 18:00

    helt otroligt!!!! så fruktansvärt imponerande!!! grym är du macee!!!!!!!! Rickardsson du är inte dålig heller
    helt fantastiskt !!!!!

  • lundvall

    Medlem
    17 oktober, 2013 vid 18:04

    Respekt!

  • matsd

    Medlem
    17 oktober, 2013 vid 18:04

    Är detta grymt eller …

  • kinetic

    Medlem
    17 oktober, 2013 vid 18:08

    Härligt! Tror att Rickardsson kommer slå till med en dräpare snart :). O den där Goncharov har ju fått upp farten rejält…Förra året undrade (jag!) hur han fick vara med med tanke på startfältet…

  • larry

    Medlem
    17 oktober, 2013 vid 20:25

    Härligt grabbar.
    Dags att skota in nu så har ni 50 över 500 snart 😉

  • svenne

    Medlem
    17 oktober, 2013 vid 22:34
  • joth

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 10:37

    Det ser så enkelt ut. Hur känns det att komma upp i dom farterna. Helt galet är det i alla fall.

  • marcus

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 13:32

    Satans h-e. Blev en mjukstart idag men min tredje runda så hade vinden ökat fint.
    Slängde på lite mer vikt (9 kg totalt) . Fick ganska dålig ingångsfart men ökade sedan,
    gick bra i slutet…..ända tills jag skulle bromsa….kom en kraftig vindby där o ganska fett chopp
    där ….sopade dit ….small till rejält i ansiktet …..Blev första att åka ambulans (
    De fick vänta innan jag stängt av gps’erna hade 49,31 i topp o 48,05 på 10 sek)land9
    Blev 14 st styng under ögat ..men fantastisk bra doktor …så det kommer nog bara öka manligheten..:-)
    Känns tråkigt ..känns som jag var /är på väg in i matchen ….är lite mörbultad men inga problem med kroppen tror jag ……mentalt vet jag inte …är sugen …började kännas bra samtidigt som jag har en känsla att jag aldrig mer vill segla kanalen här ….får se……Hoppas det går bra för MarKus o de andra de
    (Schillen var precis här med lite prylar så han la ner för dagen ….)

  • jester

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 13:51

    Aj! Hoppas det bara blev skrubbsår!

  • mattias-j

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 13:57

    Om jag inte fattar fel så står det 14 stygn under ögat…. Så det var nog mer än lite skrubbsår… Och att “Schill var här med lite grejjer” tyder ju på att han ligger på sjukstugan. Ska försöka få tag på honom..

Sida 6 av 16

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.