Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Mall för ismed – 4-medars isbräda med truckar

Taggad: 

  • Mall för ismed – 4-medars isbräda med truckar

    Publicerad av herr-pelegrin på 29 oktober, 2011 vid 20:08

    Om någon är i stånd att bygga 4-medars isbräda med truckar så finns möjlighet att låna en proffsig stål-med som mall.

    Meden finns i Linköping eller Stockholm och lämnas bara tillfälligt och ska återlämnas. Avhämtas personligen. Ingen kostnad.

    Vid intresse eller frågor – maila Herr Pelegrin!

    murb svarade 12 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • rickard_nr1

    Medlem
    30 oktober, 2011 vid 11:06

    hade varit kul med en guide typ “gör din egen isbräda” , vad som behövs i materialväg var man kan få tag i materialet och ritning samt någon vägledning typ.. jag e sugen på att bygga något men har inte direkt satt mig in in hur man gör än:P

  • herr-pelegrin

    Medlem
    30 oktober, 2011 vid 13:15

    Det finns en mellavariant av hembygge – det är att bygga plankan själv och köpa hela undderredet från ex. Hiberna men då drar det ju iväg lite så plånboken blir tunnare.

    Som sagt – kontakta någon i på Linsurf. Där finns kompetensen för hembyggare!

  • murb

    Medlem
    30 oktober, 2011 vid 17:22

    Rickard du kan ju läsa lite i den här tråden
    [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=70570″]behöver inspiration till eget isbräda bygge… – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

    Jag har fått mycket ideer till min bräda som jag ska förska premiäråka nu när isen lägger sig.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Mall för ismed – 4-medars isbräda med truckar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.