Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Maui feb-mars 07, vilka ska iväg?

  • kurtkomet

    Medlem
    18 november, 2006 vid 00:25
    bananen wrote:
    Ahhh, kom igen – än är det inte för sent. Här sitter jag med fru å två ungar under 3 år. Har väl fått en så där 30 sessions i år. Planerar en låååång färäldrar ledighet i vår.

    Alt 1: Köpa husbil. “Spanien är väl mysigt? Ungarna kommer att älska det. Jag har hört talas om ett ställe som heter Tarifa. Vad sägs om Bretange på vägen?¨

    Alt 2: “Älskling, tänk dig en månad på Teneriffa! Bara lata dagar, sol och bad. Jag har hört talas om en underbar by som heter El Medano.”

    Alt 3: “Om vi skulle byta miljö? Vad tror du om att flytta på oss ett par måndaer? Kanske hyra nåt i Varberg under april-maj? Inga problem med boendet, knappt en turist kommer på tanken då! Vi kan gå undebara promenader på stranden. Ungarna springer och är glada”

    Alt 4: Snabb skiljsmässa – länsa kontona och sälj allt. Enkel biljett till Maui och köpa MCX800 resten av pengarna bör räcka till ett schyst kit och ett par månaders boende.

    1, 2, 3 eller 4?

    Nä, alldeles sant. Det är absolut inte försent! Sitter mest och höstdeppar och tycker synd om mig själv. Både alt. 2 och 3 låter som den perfekta kuppen! (Väl beprövade?:wink: ) Sen kom jag på att det inte torde vara så svårt att locka med Hawaii heller. Tack för uppmuntran, ska smida planer i vinter. Föräldraledighet = Dags att vänja ungarna vid vatten?

    /Mats

  • weeboy

    Medlem
    18 november, 2006 vid 12:26
    bananen wrote:
    Snabb skiljsmässa

    Finns det nåt som heter det? 😀

  • oldschool

    Medlem
    19 november, 2006 vid 18:47

    om man inte lyckas få jobb här på oahu efter graduation, så kanske man fyller bilen å kommer över. har ju fortfarande inte seglat maui, trots 6 år på oahu! men det är väl fortfarande inte för sent…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Maui feb-mars 07, vilka ska iväg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.