Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Minskat intresse for Surfzone?

  • emil_h

    Medlem
    14 december, 2010 vid 09:08

    Jag var mer aktiv för ett par år sedan. Det känns som forumet har gått samma väg. Jag tycker mestadels det är långa, tråkiga och flummiga inlägg nu för tiden 🙂 mer bilder, reportage, dagliga diskutioner om dagens surf och action vill ja se 🙂 tycker också designen blivit sämre och sämre med tiden, rörigt kan man säga!

    Hoppas på mer vind 2011 så det blir fart på allt igen 🙂

  • bonasurf

    Medlem
    14 december, 2010 vid 09:54

    Jag måste tyvärr säga att jag tappade rätt mycket utav min steffo aktivitet när sidan ändrades. Jobbar med IT så jag borde ju inte vara så förändringskänslig men något fick mig att känna mig lite mindre hemma och att det kändes lite längre bort till huvud forumet som nästan kändes som en startsida i browsern förut.

    Kanske det finns fler som påverkats på detta viset.

  • petter

    Medlem
    14 december, 2010 vid 13:19

    Går säkert in här nästan lika ofta som tidigare men det är betydligt färre trådar som jag orkar bry mig om att läsa. För 5-6 år sedan postades alla roliga artiklar och bilder här men nu hamnar dessa på privata bild och resebloggar. Kvar blir pryldiskussioner som ofta kan bli lite ointressanta i längden när man lämnar känsla och snöar in på detaljer. Kan absolut engagera men räcker inte riktigt för att driva ett forum när tiden på brädan ger så mycket mer än att byta antalet fenor eller bräd/segelmärke…

  • styret

    Medlem
    14 december, 2010 vid 14:59

    Verkar som att det är bilder, filmer och reportage som de flesta efterlyser. Det verkar som att vi alla får sätta igång och producera och publicera igen!

    Ett forum är ju sina medlemmar så det blir nog fan inte roligare än vi gör det.

  • speedjanne

    Medlem
    14 december, 2010 vid 17:26

    Tycker också det blivit tråkigare och mer nyktert “Messerschmitt”.. Mitt tips vi kör alla anonymt under januari månad!

  • charlieb

    Medlem
    14 december, 2010 vid 19:59

    Ok mitt ( vårt fastlandsguten) bidrag, lägger upp en film från Klitmöller! Var så god att ösa beröm!

    Ska under januari lägga en film från Jeri sett från en bonnläppsGotlandssurfares perspektiv.

    Det är vi som skapar Surfzone så var nu kreativa. Orkar inte med måndagar om det inte ligger kul trådar på “Steffo”

    TjoHoo!

    C

  • jat

    Medlem
    15 december, 2010 vid 06:00

    Gäller eventuell minskning hela surfzone.se eller är det enbart vindsurfing delen? Kite-delen verkar aktiv som Ica vid 17.30 på vardagarna. Har vi en konkurrent på vattnet/nätet? 🙂

  • dude

    Medlem
    15 december, 2010 vid 20:51

    Intressant med upp- och nedgång här. Skulle gamla namnet steffo.nu eller den blå layouten behållts, är många missnöjda med konstiga ackrediteringar (Fantast, Kahuna, Pooh-Bah…) som man inte har en aning om vad de egentligen betyder, eller måste helt enkelt Steffo gå vidare i ny skepnad och just nu acceptera nedgång?

  • notbad

    Medlem
    15 december, 2010 vid 21:25

    Allt är bra men kan bli bättre, som allting annat. Surfzone stay alive

  • alexasu

    Medlem
    15 december, 2010 vid 21:34

    Trodde aldrig jag skulle säga det, men jag tror jag saknar jonaish!

  • danneman

    Medlem
    16 december, 2010 vid 05:38

    Måste erkänna att det var sjukt längesen jag skrev ett inlägg här! men eftersom jag kunde räkna mina surfdagar i år på mina 10 fingrar så kan det ha en del med det att göra.
    Längtar till Juni Pozo och sen Husvagns semester på “Bödacamping 😉

  • janne_b

    Medlem
    24 december, 2010 vid 13:52

    Facebook suger babianpung, leve Steffo…

  • hjn

    Medlem
    30 december, 2010 vid 19:50

    De där avskyvärt fula bruna bräderna. Jag är övertygad, det är de som gör att sidan laddas så segt…Bruna jävla kollonilotts brädor TA BOORT, VI KRÄKS

  • stefanlindmark

    Medlem
    31 december, 2010 vid 02:31

    Jag upplever att nya designen gör att det blir alldeles för mycket data att ladda för att kunna surfa smidigt på mobilen.

  • pure

    Medlem
    31 december, 2010 vid 06:50

    Har inte varit inne på ett tag men det beror mycket på att jag inte vindsurfat så många gånger sen avynglingen. Men tänker på vindsurfing varje dag så jag hoppas att jag kan öka antalet gånger på vattnet nästa år och då blir det mer intresse för surfzone tror jag 🙂

    Gott Nytt År!

    Hoppas ryss-vintern försvinner snabbt 2011

    Edit: Om man upplever att en sida är långsam och vill veta varför så kan man använda YSlow plugin:en till firefox: http://developer.yahoo.com/yslow/

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Minskat intresse for Surfzone?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.