Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som testat GUN Wave MC-2002?

  • Någon som testat GUN Wave MC-2002?

    Publicerad av bwss-bg på 3 juni, 2002 vid 14:19

    Tja,

    Budgeten é pressad, men nu måste jag ha en ny våglinje…
    Har kollat in massor av alternativ och några 2002:or i 4000-5000SEK klassen blir det definitivt inte, därför har jag sneglat lite på GUN’s Wave MC.
    Det känns ju lite sisådär med tanke på att jag inte sett en enda “utom-tysk” med sådana prylar. Å andra sidan har ju GUN hållit på rätt länge med segeltillverkning och borde kunna sin sak.
    Ska man lystra till tyska SURF’s segeltest 2002 så är man ju mer eller mindre korkad om man inte satsar på just GUN med tanke på att de hamnar i topp samtidigt som priset bara är drygt hälften mot de bättre konkurrenterna. Men jag har också sett andra icke Germanska tidskrifter som inte talar fullt så varmt om GUN.
    Så till min fråga nu, finns det någon som har erfarenhet av just de segel (GUN Wave MC) jag frågar efter, eller ska man försöka hitta 2001:or från de mer renomerade tillverkarna?

    /Benny

    bwss-bg svarade 21 år, 11 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som testat GUN Wave MC-2002?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.