Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Något att göra när det inte blåser…?

  • hakuna

    Medlem
    27 september, 2005 vid 09:07

    Brorsan bytte från MTB till cross för att det var för dyrt med MTB!
    Nu har sålt crossen också för han inte hade råd som student tyckte han. I nästa mening så sade han att han köpt en mini-moto. Jag fattar inte.

  • nordgren

    Medlem
    27 september, 2005 vid 09:10

    Hehe okej, spontant tycker jag att det låter dyrare med cross, men faktiskt kan MTB bli väldigt dyrt, speciellt om man inte kan meka själv och inte sköter om komponenterna efter varje träningspass. tongue.gif
    Men det är ju så för oss studenter, fasen inte lätt att klara av alla dessa materialsporter. smirk.gif

  • baywatch

    Medlem
    27 september, 2005 vid 09:50

    Hoppa fallskärm, det ni…

  • fatpat

    Medlem
    27 september, 2005 vid 15:47

    Cross är grymt komplement till WS. Riktigt roligt. Har t om bangat några vinddagar för att gasa.
    Synd bara att det är dyrt och att man slår sig fördärvad när man skrotar.
    /P

  • lolve

    Medlem
    27 september, 2005 vid 16:28

    Svar till:


    Spela badminton utomhus.. går bara när de är vindstilla

    [/ QUOTE ]ja eller Pingis wink.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 september, 2005 vid 17:29

    Kul att dat är fler än jag som tar fram crossen när det inte blåser.. Åkte stubbrace i helgen, kul som fan! Prova det om det inte blåser i helgen.

    /Mejsel

  • sajmon

    Medlem
    27 september, 2005 vid 19:01

    Hade det inte varit för att min kompis sålde sin cross så hade jag nog varit förlamad nu hehe. helt brutalt livsfarligt.. men hur kul som helst laugh.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 september, 2005 vid 19:25

    Många surfers som kör minicross! Skitkul och inte så dyrt som storcross. Surfers Paradise har ju denna för 14900:-
    pitpro_svart_4.jpg

    107cc 4taktare asgrymt ljud och bra bottendrag. Perfekt för vindfattiga dagar.

    http://butik.surfersparadise.nu/product_info.php?cPath=87_88&products_id=290

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Något att göra när det inte blåser…?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.