Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nästa Vecka Blåsigt ……..

  • the-boz

    Medlem
    9 september, 2011 vid 20:08

    Härligt! Nya brädan kommer på måndag, barnvakt ledig och vind på onsdag!!! Ibland är livet rättvist!!!

  • hakuna

    Medlem
    9 september, 2011 vid 20:15

    Jinxa inte nu det här! *schhhh!*

  • booman

    Medlem
    9 september, 2011 vid 20:28
    hakuna;669176 wrote:
    Jinxa inte nu det här! *schhhh!*

    😀 Så rätt “Hakuna”….

    Risken finns för” The Boz” att antingen kommer ingen bräda eller så blir det ingen vind i alla fall… Sånt där ska man inte prata högt om… 😉

    Men Troligtvis kan Ni vara lugna allihopa, jag är bortrest i jobbet, så det kommer garanterat att bli kanon…:cool2:

  • mag

    Medlem
    9 september, 2011 vid 20:40
    BooMan;669179 wrote:
    Men Troligtvis kan Ni vara lugna allihopa, jag är bortrest i jobbet, så det kommer garanterat att bli kanon…:cool2:

    Tack för att du offrar dig för oss andra!

    /Magnus

  • hakuna

    Medlem
    10 september, 2011 vid 09:25

    Gött jobbat.
    Det är tydligen en gammal storm från USA som kommer hitåt nu.

    Btw, månadsskifteshelgen, då är det blåst bokat, för då är jag i skogen i Dalsland.

  • hakuna

    Medlem
    10 september, 2011 vid 10:43

    Och där kom det, samtalet från jobbet:
    “Kan du åka till USA på två veckor i morgon?”

  • eusebio

    Medlem
    10 september, 2011 vid 15:46

    Denna helgen är man helt ledig men ingen vind givetvis. I veckan, när det skall blåsa, är man inte ledig, sambon jobbar sent och barnen ska passas.
    Livet är en fest!! Men jag är inte bjuden:frown::frown::frown:.

  • mr-jibe

    Medlem
    11 september, 2011 vid 12:52

    Livet är inte rättvist just nu! Matteprov på fredag, förkyld med feber och urinvägsinfektion pga nedkylning vid toppensurfet förra veckan….

  • cosmosurfer

    Medlem
    11 september, 2011 vid 15:17

    Pröva med tranbär. Verkar så att bakterierna inte får ngt fäste utan istället sköljs ut.

  • mr-jibe

    Medlem
    11 september, 2011 vid 18:00

    Jaså?!? Måste nästan prova det! Men var fasiken får man tag på sånadäringa bär?? Eller jokk bärdryck med tranbär kanske också funkar?? 😀

  • cosmosurfer

    Medlem
    11 september, 2011 vid 19:49

    Finns tranbärssaft både på ica och coop. Finns även torkade tranbär. Eller kolla i en hälsokostbutik. Krya på dig!

  • staffomania

    Medlem
    11 september, 2011 vid 20:56

    Fan vi har en deadline på jobbet på onsdag och efter det ser det ju inte så bra ut. Onsdag morgon (17-22 m/s enl Windguru) ser aningen för hårig ut för mig med 5.5 som minsta och 145l bräda. Men som vanligt lär ju prognosen visa mindre och mindre ju närmare dagens datum man kommer.

  • tall-jonny

    Medlem
    12 september, 2011 vid 06:06

    Här skall surfas både tisdag och onsdag, nu gäller det bara att hålla sig borta från jobbiga grejer….Torö – here I come!

  • oscarlj

    Medlem
    12 september, 2011 vid 08:36

    Jag har turen att kunna surfa lite, men har 5.0 som minsta segel.

    Är det någon som har ett mindre vågsegel, 4.7-4.2 som kan funka till min neil pryde x3 mast på 400cm till salu?

  • mr-jibe

    Medlem
    12 september, 2011 vid 18:45
    cosmosurfer;669412 wrote:
    Finns tranbärssaft både på ica och coop. Finns även torkade tranbär. Eller kolla i en hälsokostbutik. Krya på dig!

    Tack för tipset! Ska absolut kolla efter det 😀 Och tack! Ska försöka göra sjukdagarna färre så man kan komma ut på vattnet igen!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nästa Vecka Blåsigt ……..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.