Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nej, det får nog bli att köra lite boots igen!

  • sourra

    Medlem
    18 april, 2011 vid 17:58

    Ja men du måste sätta på dubbla uppsättningar så du kan gippa

  • pepa

    Medlem
    18 april, 2011 vid 19:39

    Kardborre Hedlund, kardborre.

  • mathiasg

    Medlem
    18 april, 2011 vid 20:06
  • gadget

    Medlem
    18 april, 2011 vid 20:33
    above_the_law;652829 wrote:
    …Dra på ett lager Liquisol på “trampdynorna” så håller dom dessutom mer än dubbelt så länge, för dom slits när man går med kite på stranden till brädan.

    Det kanske bara är sent men jag förstår inte riktigt.!?

  • above_the_law

    Medlem
    18 april, 2011 vid 21:36
    Gadget;652901 wrote:
    Det kanske bara är sent men jag förstår inte riktigt.!?

    Våtdräktsockor är ju rätt skönt att ha om man kör när det är kallt. Öppen tå på bindningar är jäkligt kallt i s f… För att slippa köpa 3 par nya våtdräktssockor per säsong så använder jag Liquisol innan dom gått sönder, d v s som en tunn men slitstark sula.

  • above_the_law

    Medlem
    18 april, 2011 vid 21:40
    Rydstrom;652871 wrote:
    kan man köra sånna bindningar på vågisen oxå?

    Kan du säkert men köp en rejäl mängd epoxi och microballonger direkt i s f, för du lär ju få laga bräda och sätta i nya inserts som du byter kallingar;-)…

  • gadget

    Medlem
    19 april, 2011 vid 05:17
    above_the_law;652907 wrote:
    Våtdräktsockor är ju rätt skönt att ha om man kör när det är kallt. Öppen tå på bindningar är jäkligt kallt i s f… För att slippa köpa 3 par nya våtdräktssockor per säsong så använder jag Liquisol innan dom gått sönder, d v s som en tunn men slitstark sula.

    Aight, på sockorna då.
    Jag trodde du menade att man skulle smeta liquisole på sulan på bindningarna. :frown:

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nej, det får nog bli att köra lite boots igen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.