Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Neopren-shorts

  • isaac

    Medlem
    27 november, 2023 vid 16:50

    Det låter snarare som att du behöver en ny våtdräkt (alternativt laga den du har för jag antar att den läcker?).

    Det ska inte kunna komma in några större vattenmängder på en gång förutom möjligen vid en rejäl krasch/spolning, men då är det ju via händer/fötter/huva som det kan forsa in.

  • challgren

    Medlem
    1 december, 2023 vid 15:33

    Köp inte Rip Curls med foder och snöre i midjan i alla fall. De har sjukt dålig passform och snöret är helt värdelöst

  • hakuna

    Medlem
    6 februari, 2024 vid 15:37

    Jag köpte ett par såna här och fick till slut testat dom. Det var ju skönare än med badbrallor under vinterdräkten, och det ställde sig nog något mindre vatten i grenen när man blev tumlad i vågmaskinen.
    Köpte först XXL, men det var för stort så bytte till XL. Har Large i kallingar, men tror att L på shortsen hade blivit för tight.

    amazon.se/ZCCO-våtdräktsbyxor-kvinnor-neopren-snorkling/dp/B0C99L6W8Q/

  • sundheden

    Medlem
    6 februari, 2024 vid 18:42

    Jag fick hem ett par Prolimit boxershorts här om veckan som jag köpte från Boardclub.se

    Jag har tyvärr inte fått tillfälle att använda dom ännu men för storleksreferens så är jag 177cm, 75 kg, köpte storlek L och de sitter bra!

    359 kr + frakt
    https://www.boardclub.se/sv/vatdrakter/neoprentillbehor/prolimit-boxer-neopren-underbyxor

    ps. Håller med vad @isaac sa innan! En våtdräkt ska sitta tight! Jag provade 4 olika märken innan jag hittade det som passar min kroppsform bäst.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Neopren-shorts

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.