Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nobody dies a virgin, life fucks us all…

  • chrillecarlsjo

    Medlem
    30 september, 2006 vid 19:56

    Kan du inte spackla igen ditt jävla tangentbord “jonäss”…

  • jonaish

    Medlem
    30 september, 2006 vid 21:35
    ChrilleCarlsjö wrote:
    Kan du inte spackla igen ditt jävla tangentbord “jonäss”…

    hahaaa…hur går de med körkortet !?!? glöm inte att ta en bild på körkortet å posta det här 😉

  • adde

    Medlem
    30 september, 2006 vid 22:03

    Hurvida brädan håller det skick som lovats (eller att det är rätt modell, årsmodelle etc.) eller inte och om man betalar inom rimlig tid eller inte är två olika saker.

    I det förstnämnda fallet är det enkelt, är man inte nöjd med köpet så häver man det och skickar tillbaka brädan. Pengarna tillbaka (såvida man har betalat 😉 ). Denna rätt gäller så vitt jag vet även mellan privatpersoner och på begagnade prylar. I mina ögon är det naturligt att man studerar sitt nyförvärv noga redan direkt, så man det inte kan bli några tvister om en skada har uppstått efter köpet.

    Som tidigare nämnts så råder det väldigt olika meningar om vad som är bra skick, naturligtvis har man olika uppfattning som säljare och köpare… generellt sett så är ju en skada värre än man tror och lagningen blir alltid större än man tror. Och! även minsta ding ser läbbig ut om man slipar bort lite lack.

    Hur som helst så påverkar väl knappast detta hurvida man dröjer med betalningen eller inte? Är man inte nöjd så skickar man tillbaka brädan ASAP, eller så löser man det med kompensering på priset.

    Jag har råkat ut för en köpare som dröjde med betalningen (trodde han hade betalat, skulle kolla med banken om det kommit rätt osv…), det blev inte mer än en månad och var bara en fena (oanvänd). Annars har jag inga dåliga erfarenheter i ämnet.

    Och jag hoppas faktiskt också att jonaish spacklar igen sitt tangentbord… har du verkligen skrivet en guide om hur man lagar en vindsurfingbräda med polyester så skicka mig en länk till tråden så skall jag personligen radera ut den från hela cyberspace!!

  • herodude

    Medlem
    30 september, 2006 vid 22:05

    jonas, för fan om jag kommer ihåg rätt så la du upp någon jävla guide från stenåldern om hur man plastar ihop båtar?!!

  • jonaish

    Medlem
    30 september, 2006 vid 22:38

    vad har ni imot mina guider…dom är ju till för att hjälpa personer som har tummen mitt i handen, som ni ;)hehhee..

    så ni kan fan va lite tacksamma att jag tar min dyr bara tid å skriver ihopa en guide!!!!

    Nästa guide jag gör blir väll till dig adde om hur man använder sök-funktionen här….NÄ jag skoja bara med dig nu 😉

  • chrillecarlsjo

    Medlem
    1 oktober, 2006 vid 07:16
    adde wrote:
    Och jag hoppas faktiskt också att jonaish spacklar igen sitt tangentbord… har du verkligen skrivet en guide om hur man lagar en vindsurfingbräda med polyester så skicka mig en länk till tråden så skall jag personligen radera ut den från hela cyberspace!!

    Tack!

    Jonaish kan du inte börja med golf eller något annat, så kan du ju hänga på något golf forum istället?? Vad jag vet är man rätt trött på dig både här och på kite forumet!

    Går de på något sätt att få honom bannad????

  • el_duderino

    Medlem
    1 oktober, 2006 vid 09:44
    jonaish wrote:
    vad har ni imot mina guider…dom är ju till för att hjälpa personer som har tummen mitt i handen, som ni ;)hehhee..

    så ni kan fan va lite tacksamma att jag tar min dyr bara tid å skriver ihopa en guide!!!!

    Nästa guide jag gör blir väll till dig adde om hur man använder sök-funktionen här….NÄ jag skoja bara med dig nu 😉

    Som jag har förstått det så har du sålt dina windsurfprylar och istället börjat kitea! kan du inte hålla dig på kiteforumet då? 😉

    Jag hörde dom var i skriande behov av lite guider! Bl.a. hur man låter bli att flyga iväg okontrollerat in i allt och alla runt omkring sig!

  • jonaish

    Medlem
    1 oktober, 2006 vid 09:58

    ChrilleCarlsjö

    Lägg ner ditt skit snack för ingen har bett om dina dåliga kommentarer.. så snälla va bara tyst för en gångs skull!!

    El_Duderino

    Efter som du ber så snällt så ska jag försöka hålla mig på kiteforumet för din skull 😉

    Åååå jag ska inte skriva några fler guider för dom blir så satans dåliga 😀 😀 😀

  • oaxen

    Medlem
    1 oktober, 2006 vid 10:51

    Ey!

    Jonaish har väl inte rosat marknaden med nåra guider, däremot vill jag minnas att han presenterade en guid. Vad nu det är?
    I mitt tycke håller hans reparations-guid lika hög klass som hans stavning.

    För egen del framkallar Jonaishs pubertetspladder mest ett och annat leende. Dessutom kan man väl blockera honom i kontrollpanelen, eller?

    / Patrik

    PS Jonaish är lite som den vandrande vålnaden – alla har hört talas om honom men ingen har sett honom! : )

  • chrillecarlsjo

    Medlem
    1 oktober, 2006 vid 11:57
    jonaish wrote:
    ChrilleCarlsjö

    Lägg ner ditt skit snack för ingen har bett om dina dåliga kommentarer.. så snälla va bara tyst för en gångs skull!!

    Haha ska jag vara tyst för en gångs skull, de är inte jag som terroriserar detta forum! Tillbaka till kite forumet med dig nu…

  • herodude

    Medlem
    1 oktober, 2006 vid 13:08
    Oåxen wrote:
    Ey!

    Jonaish har väl inte rosat marknaden med nåra guider, däremot vill jag minnas att han presenterade en guid. Vad nu det är?
    I mitt tycke håller hans reparations-guid lika hög klass som hans stavning.

    För egen del framkallar Jonaishs pubertetspladder mest ett och annat leende. Dessutom kan man väl blockera honom i kontrollpanelen, eller?

    / Patrik

    PS Jonaish är lite som den vandrande vålnaden – alla har hört talas om honom men ingen har sett honom! : )

    haha jag måste tyvärr flika in att jag ahr tyvärr sett honom, han la upp en bild på sig själv i en tråd…
    ska se om jag hittar den:P

    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=37340&highlight=guid

    aah här är den:D

  • bill

    Medlem
    1 oktober, 2006 vid 18:17
    Oåxen wrote:
    PS Jonaish är lite som den vandrande vålnaden – alla har hört talas om honom men ingen har sett honom! : )
    Tror inte att Fantomen är direkt smickrad av den jämförelsen 😉
Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nobody dies a virgin, life fucks us all…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.