Senaste nytt Forums Nu lär det nog ta skruv på en del ……

  • Nu lär det nog ta skruv på en del ……

    Publicerad av anonym-anvandare på 3 september, 2003 vid 18:50

    Så fort man försöker att sälja något här via konfen så skall det prutas med än gång. Och det är innan dom ens har sett sakerna eller brytt sig om att ringa/ta kontakt med persomen som skall sälja . Titta bara när Voodo skulle kränga av sina segel folk klagade på hans annonser bla bla bla för dyrt måste du ha så mycket osv . om man är intresserad av sakerna så är ju det bättre att vara seriös ta kontakt med personen i fråga be att få se på grejorna innan man prutar (om det inte är för långt bort ) . Ser man att det är för dyrt för ens plånbok så är ju det bara att ge fan i att svara och leta vidare . JAg själv föredrar att köpa nytt vilket sker varje år, men att försöka bli av med dom begagnade prylarna är svårt i allafall här på konfen för oftast så får man svar mmm jag är ju en fattig student. ja och det skiter väl jag i vill man ha lite bra prylar får man väl betala också eller hur???.

    Bara så ni vet kommer min nya bräda och 4 nya segel om två veckor tänk på det SNÅLJÅPAR
    En som älskar kartongnytt……

    calle_kuling svarade 20 år, 11 månader sedan 13 Medlemmar · 23 Svar
  • 23 Svar
  • brutus

    Medlem
    3 september, 2003 vid 19:00

    Är “skärp dig!” ett för oseriöst svar för dig?? tongue.gif

    fick ner priset till min nivå ett par gånger o va helnöjd med det! Ska du ha kartongnya prylar hela tiden behöver du ju inte kolla säljes-sajten?!? confused.gif

  • voodoo

    Medlem
    3 september, 2003 vid 19:06

    Kartongnytt ÄR gott wink.gif
    Packade upp och provriggade mina resterande DUKE segel idag, så nu är alla seglen i hamn (och alla i samma färg), nu fattas bara vinden!
    Håller fullständigt med dig..spelar ingen roll vad man skriver för pris..herr anonym tycker alltid det är för dyrt!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 september, 2003 vid 19:34