Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny Dvd – Addicted To Ride 4 – Trailer / Teaser

  • koa

    Medlem
    2 november, 2008 vid 18:30

    @Rasmus_W 513563 wrote:

    En intressant sak är att när jag skaffade moderna riggar till gamla vågisen så trodde jag att längst bak i mastskenan var det enda som skulle funka men det visade sig inte funka alls. Även ett nytt segel behövde sitta en bit fram för att funka på den brädan. På de nya brädorna känns seglen helt annorlunda. Det går att plana med rätt lite drag i seglet eftersom de planar så mycket lättare. Med gamla vågisen utnyttjade jag alltid övre delen av seglets vindregister.

    Ja det har hänt en hel del på brädfronten också.
    Såg på din profil att din förra vågis var en CLS från -89.
    Du har nu en riktigt fin combo med FW86 & NW75.
    Lycka till och ha kul på dom nya brädorna och tanka inspiration från ADDICTED TO RIDE filmerna!

  • koa

    Medlem
    2 november, 2008 vid 18:36

    @Rasmus_W 513563 wrote:

    En intressant sak är att när jag skaffade moderna riggar till gamla vågisen så trodde jag att längst bak i mastskenan var det enda som skulle funka men det visade sig inte funka alls. Även ett nytt segel behövde sitta en bit fram för att funka på den brädan. På de nya brädorna känns seglen helt annorlunda. Det går att plana med rätt lite drag i seglet eftersom de planar så mycket lättare. Med gamla vågisen utnyttjade jag alltid övre delen av seglets vindregister.

    Ja det har hänt en hel del på brädfronten också.
    Såg på din profil att din förra vågis var en CLS från -89. Du har nu en riktigt fin combo med FW86 & NW75.
    Lycka till och ha kul på dom nya brädorna och tanka inspiration från ADDICTED TO RIDE filmerna
    🙂

    / Calle N

  • danneman

    Medlem
    2 november, 2008 vid 21:02

    Calle kan du inte berätta lite om hur du jobbar med en film. vem sköter intervjuer å dylikt vem bestämmer när var och hur redigering och filmning?
    Hur ser det ut där du sitter och redigerar?
    Samt deadline på en film, är det många som trycker på och vill vara med å bestämma?
    Många kan ju tro att det är ganska glamoröst att syssla med film..

    jag e jävligt nyfiken;)

  • koa

    Medlem
    3 november, 2008 vid 06:49

    @pure 513498 wrote:

    daily dose har ett erbjudande där man får den på köpet om man handlar minst en annan dvd.. (så länge lagret räcker)

    http://www.dailydose-shop.de/dailydoseshop/irw_cat.57494e44.product.57494e442d415452342d445644.html

    edit: såg precis att den va slut.. 🙁

    Hoppsan dom gick fort.

  • makrus

    Medlem
    9 januari, 2009 vid 06:52

    Såg filmen för några dagar sen och måste säga att det var en av de bästa vindsurf film jag sett. Skön kombination av lifestyle och action i grymma miljöer och galen surf!
    Rekommenderas

  • makrus

    Medlem
    19 mars, 2009 vid 21:16

    Såg den här filmen i Jeri och tycker den var grym! Nu när jag kommit hem vill jag så klart ha ett eget ex av filmen. Vet dock inte vilka butiker som säljer den. Fanns inte på surfers.se eller iceman.se.
    Någon som har koll på detta?

  • rasmus_w

    Medlem
    19 mars, 2009 vid 21:35

    Skidsport hade en kartong på båtmässan.

  • swe22

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 10:57

    @makrus 535925 wrote:

    Såg den här filmen i Jeri och tycker den var grym! Nu när jag kommit hem vill jag så klart ha ett eget ex av filmen. Vet dock inte vilka butiker som säljer den. Fanns inte på surfers.se eller iceman.se.
    Någon som har koll på detta?

    http://www.skidsport.nu/default.asp?SeId=0&s2=0&c=32&Aid=5774

  • makrus

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 16:37

    Tack för tipsen!
    Har snackat med dem på skidsport nu och en film ska vara i postlådan på tisdag förhoppningsvis. Grym film!

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny Dvd – Addicted To Ride 4 – Trailer / Teaser

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.