Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film av Peter Committed Reloaded Trailer

  • vinta_kestrel

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 18:07

    Jo jag vet Peter. Som sagt, det var ett önskemål 🙂 Förstår att du ville ha en liten film som ändå gav bra kvalisort och det är det. Men min resa till Maui blev inställd så jag vill rulla in mig i projektorduken medans Committed Reloaded spelar… 😉

  • imported_borje

    Medlem
    4 augusti, 2008 vid 09:13

    Oj, grymmt bra film, det bästa jag skådat på länge!

    Det som gör filmen bra enligt mig är att den är filmad med många trevliga vinklar (är trött på “strandkameravinkeln”) samt att hela filmen har en retrolook med grym musik( varför spela hysterisk musik??) och goa inslag.

    Härligt!!

  • larry

    Medlem
    4 augusti, 2008 vid 10:14

    Nice..

  • mbkpeter

    Medlem
    4 augusti, 2008 vid 10:35

    Tjena

    för er som inte hann ladda ner filmen innan Mistrals server kraschade, finns nu filmen att hämta hem igen. 350 mb MPEG4. Bra mycket bättre än både flash versionen och den på pirate bay.

    http://www.mistral.com

  • poppo

    Medlem
    5 augusti, 2008 vid 16:28

    …precis kollat klart på den, förbannat skön rulle Peter!

    Bara sååå gottig, skönt med bra musik genom hela filmen också till skillnad från alla trötta hårdrocks-riff som verkar poppis och tros accentuera actionen mest. Hoppas Mistral fyller dina fickor med guld, och håller tummarna att man får se mer från dig i framtiden!

  • svenne

    Medlem
    5 augusti, 2008 vid 17:08

    Alltså, Peter, jag måste ge en recension.
    Det må så vara att Calle Nyberg gör sjukt fräcka filmer med supervass skärpa och så vidare. Men de är onåbara – hur många får chansen att bränna jorden runt och leva lyx på masthöga varje dag, om de så klarar av masthögt ens en dag?
    Dina filmer, levererar så förbannat mycket lifestyle och skön det-är-så-här-det-ska-vara-känsla så håret reser sig av stoke! Jag har sett rullen tre gånger i rad och kan lätt se den några gånger till. Du ska ha så sjukt j**la mycket cred för att lyckas fånga en grym känsla!

    Och till er som inte sett hela eftertexten, se om igen. Frasses revenge är så äckligt mycket cohones!

    Den här rullen får fem fotstroppar av fem möjliga.

  • jeppo_f

    Medlem
    5 augusti, 2008 vid 17:50

    Ooooh! Dakinestroppar dessutom! Det är dom bästa! 🙂

    /j

  • mbkpeter

    Medlem
    7 augusti, 2008 vid 13:17

    Tack för de fem dakine stropparna. Grymt.

    “det-är-så-här-det-ska-vara-känsla” är viktigt i allt. Grejen är att den kan uppstå även om man bara trycker in en snus 😉 Men ännu coolare om den hänger med rätt igenom en film.

  • gurra1978

    Medlem
    7 augusti, 2008 vid 15:32

    Du Peter. Var finner man den där supergamla rulle du gjorde från Lejet med en kille som gjorde en överroterad framåt (nästan dubbel), filmad från vattnet. Fick lust att se en av dina gamla rullar : )

  • mbkpeter

    Medlem
    7 augusti, 2008 vid 16:19

    Gurra.

    Ja den gamla godingen vet jag inte vart den tog vägen… Spanade precis igenom min gamla dator utan resultat. grejen är att jag inte kommer ihåg vad den hette?? Lejet nått… Tuesday Lejet??? ö…

  • hakman

    Medlem
    9 augusti, 2008 vid 18:22

    Jag är helt mållös, det finns bara en sak att säga: Fy fan va vackert.

  • mag

    Medlem
    9 augusti, 2008 vid 22:11

    Och filmen som nu ligger ute på Mistrals hemsida var riktigt fin med helt tokgrymma trick på Hookipa! Kul med ännu en svensk inom surfbranschen som håller sig framme!
    Go Peter go!
    /Magnus

  • trumpeten

    Medlem
    9 augusti, 2008 vid 22:48

    Vindsurfing är coolt

  • stewen

    Medlem
    10 augusti, 2008 vid 08:33
    mbkpeter;488139 wrote:
    Gurra.

    Ja den gamla godingen vet jag inte vart den tog vägen… Spanade precis igenom min gamla dator utan resultat. grejen är att jag inte kommer ihåg vad den hette?? Lejet nått… Tuesday Lejet??? ö…

    Lejet halloween heter den. Jag har kvar den på min dator
    Kan tanka upp den nånstans om ni vill

  • calle_b

    Medlem
    10 augusti, 2008 vid 09:16

    grymmerulle. värmer i norr. Tack!

Sida 5 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film av Peter Committed Reloaded Trailer

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.