Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film av Peter Committed Reloaded Trailer

  • mbkpeter

    Medlem
    12 augusti, 2008 vid 14:03

    Uppdatering:

    Nu finns iPod version av filmen på http://www.mistral.com Det är njut att åka spårvagn och spana surf.

    (Irlands-Ian. Mer öl ikäll.)

  • dr-masse

    Medlem
    18 augusti, 2008 vid 07:19

    Det tog ju en stund innan jag laddade ner denna rulle och satte av tid för att kolla på den.

    Men OJ! vilken rulle!

    Faktum är att Peter och Calle nog har stökat till de för en kategori filmare. De som gör vindsurfingfilmer och tar betalt för produkten. Era ”promotionfilmer” slår ju det mesta!

    Peters film är grym. Och Marcilio Browne är ju en helt enastående seglare. Vissa grejor han gör i vågorna är helt makalösa.

    Så – detta är för att bumpa tråden lite och ge er som möjligen inte laddad ner denna superfilm en liten påminnelse – ladda ner och njut NU!

    Filmen får fem caipirinhas av fem möjliga.

    Jag passar på att önska lite… Peter, någonstans har du filmmaterial med längre vågseglingssekvenser. Förstår att det inte fick plats på ”22 minuter full rulle”, men det skulle ju vara j-igt gött att se Marcilio välja våg, rippa gärnet och sätta ett par större manövrar i en eller ett par längre sekvenser. Kan med fördel släppas som en extra bonus om ett tag, ah!

    Och sedan väntar jag fortfarande på den första surf/vindsurf filmen där vi inte åker bil… 😉

    Grymt bra!

  • rydstrom

    Medlem
    21 september, 2009 vid 17:09

    Hittar inte filmen nånstans… nån som kan seeda eller tala om vart man hittar den, älskade committed och gillar trailern skarpt, men hittar inget att ladda ner på mistral.com eller torrentlänkarna, vill gärna ha bra kvalle

  • rydstrom

    Medlem
    21 september, 2009 vid 17:13

    [ame=”http://www.vimeo.com/6399923″]Committed Unloaded – Windsurf on Vimeo[/ame]

    hittade denna på vimeo.. lite som ett gött svar till committed

  • philippos

    Medlem
    21 september, 2009 vid 17:25

    :laugh: Tung!

  • danneman

    Medlem
    21 september, 2009 vid 17:46

    Ha ha den va bra! inte illa att få en parodi på sin rulle ..

  • m-c

    Medlem
    21 september, 2009 vid 17:50

    Tiga, ja det var tider det.:grin:

    Tiga Wave 250,hinkplast versionen, var ändå en av de få brädor som tålde att man råkade köra över den med bilen. Och så låg den sedan där, överkörd och helt oberörd av det som nyss inträffat och väntade troget med sina hälgropar, lika djupa som brädans tjocklek, och väntade på nya vågor och plattlandningar.

    Den styva och lätta knäckebrödsversionen var ju lika stark som de svarta miniskidorna med stålkant, så det var väl aldrig någon som han köra sin tillräckligt länge för att lära känna den!
    /M

  • poppo

    Medlem
    21 september, 2009 vid 17:54

    Tiga Wave 250 ja, mmmm.. den hoppade man inte av i första taget.
    BÅDE hälgropar och thrusters!

  • drx

    Medlem
    21 september, 2009 vid 18:23

    Ursäkta men var hittar men den på mistrals hemsida?

  • mbkpeter

    Medlem
    21 september, 2009 vid 22:07

    hahaha. är denna sann?!
    Vilka är dessa? Hur kul som helst att de laggt ner timmar på denna parodi.
    haha. förbannat roligt att se på, och jag blir nästan rörd, även om man de jobbar stenhårt på att dra ner preto känslan jag tyvärr hausade… 😉

    men det känns riktigt hedrande

  • rydstrom

    Medlem
    23 september, 2009 vid 13:50

    Nu har jag fått ner den på en halvbra .mp4 version från piratebay…. fyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaan vad bra! synd att kvallen inte var den bästa, men ändå…

  • lukasw

    Medlem
    23 september, 2009 vid 15:50

    Jag kan inte se filmen 🙁

Sida 6 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film av Peter Committed Reloaded Trailer

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.