Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny Spotguide

  • jonaish

    Medlem
    17 oktober, 2007 vid 17:39
    JPS;420272 wrote:
    All info finns på denna tråd i Kiteforumet: http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=53440

    Hur som helst så är den grym. Lite inriktad mot kite men funkar även för andra surfare.

    Gött att man kan kajta vid Klagshamn nu!

    Nu får ni vindsurfare stå ert kast när ni har skrivit in klagshamn som kite-spot!

  • jps

    Medlem
    17 oktober, 2007 vid 18:44

    Det var nog inte riktigt så du skulle tolka vad jag skrev…

  • stewen

    Medlem
    18 oktober, 2007 vid 05:36

    Jag har en synpunkt.

    Jag tycker det är lite irreterande att övriga spots döljs när man klicka på ett spot tex skåne. Då ser man bara de skånska spotten. Kan man inte ha med hela Sverige som från början med skillnad att endast kartan zoomar, så man lätt kan panorera sig till nästa ställe utan att behöva välja Hela Sverige igen i dropdownlistan. När man ska leta efter spots i gränser mellan två områden blir detta förvirrande.

    Annars tycker jag det är en otroligt bra utvecklad och genomtänkt spotguide.

  • imported_macts

    Medlem
    18 oktober, 2007 vid 11:02

    Grymt Conny! Ser ju kanonbra ut!

  • Johan!!

    Gäst
    18 oktober, 2007 vid 15:51

    En rolig funktion skulle jag tycka var potentionella spots. Dvs typ en flik eller något där man kan lägga till ställen som man har sett då man åkt förbi eller hittat med google earth men aldrig provat.
    Det finns säkert en massa locals som vet om det stället fungerar eller inte.

  • alexasu

    Medlem
    19 oktober, 2007 vid 11:25

    jagb tänkte på en sak med…
    i vanliga googlemaps kan man zooma på kartan med skrollhjulet på musen, men icke i spotguiden. hur kommer det sig?

  • ola_p

    Medlem
    19 oktober, 2007 vid 21:37

    Beror lite på hur man bäddar in gmaps… Själv föredrar jag att ha mitt scrollhjul ifred… men det är jag det.

  • swe22

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 11:39

    @Ola_P 423396 wrote:

    Beror lite på hur man bäddar in gmaps… Själv föredrar jag att ha mitt scrollhjul ifred… men det är jag det.

    Håller med… Jag lämnar nog som det är. Man får använda kontrollen på kartan för att zooma, och scrollhjulet scrollar man med.

    //Conny

  • ola_p

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 20:19

    Några planer på ett API?

  • swe22

    Medlem
    26 oktober, 2007 vid 09:02

    @Ola_P 424362 wrote:

    Några planer på ett API?

    Vad har du för önskemål?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny Spotguide

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.