• Publicerad av rabbit på 25 augusti, 2007 vid 10:32

    “Från och med 2007 har vi alla nya och gamla windsurfingprodukter i Mystic-sortimentet.
    Mystic Harness Loop: speciellt gjorda för freestyle – kostar 249 kr och finns i 4 längder. >>Läs mer>> “

    Så här ser den ut:
    MY_Freestyle%20Loop.jpg

    Är det någon som provat?

    /r

    doc svarade 16 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • simpa

    Medlem
    25 augusti, 2007 vid 14:48

    grymt ful, ser ut som att den skulle kunna fungera bra dock.

  • rasmus_w

    Medlem
    25 augusti, 2007 vid 15:20

    Antingen gör den där runda öglan att det alltid är grymt enkelt att hitta in med kroken eller så dinglar den och far och är aldrig på rätt ställe. Den som testar får veta vilket som stämmer.

    Sen är det ingen tvekan om att det är en grunka som kräver perfekt balans i riggen, vi som gillar att sätta linorna en bit isär för att kunna använda krokens friktion för att fintrimma (aka rejsmuschar/wannabees) göre oss icke besvär.

  • basse

    Medlem
    27 augusti, 2007 vid 05:31

    Ser ut som en sexleksak….

    skicka mig den största storleken tack!! 😀

  • doc

    Medlem
    5 september, 2007 vid 21:47

    Var det inte North som hade monotamp nyss? Dom sålde på Udéns så jag frågade lite nyfiket om den var bra. Svaret var att den gärna vred sig lite i remmen och så fort den hamnat på snedden så gick det inte att komma i den utan att ta ena handen till hjälp. Uppenbar risk för samma fenomen här tror jag.
    Det är kanske därför man riktar in sig på Freestyleseglare som är vana vid one-hander-tricks. Vi vanliga dödliga vill ju gärna ha bägge händerna på bommen
    🙂

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.