Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt prisvärt mastmärke i sverige

  • bicless

    Medlem
    8 augusti, 2008 vid 23:23

    Vi kommer börja med masterna. Det är master som är deras specialitet, bommarna köper de troligen från kina eller liknande.
    När det gäller bommar har vi en ny leverantör på G som håller kalaspriser och shysst prestanda på pappret, dock ca 3 månader kvar innan utvärdering mm är klart.

  • bicless

    Medlem
    8 augusti, 2008 vid 23:27

    @Doc 487678 wrote:

    Spännande. Jag har undrat lite över vad de har för böjkurva på sin Python.Mina Gaastra Manic måste ju ha lite styvare topp än många andra segel. Jag såg att dom har en teamseglare som kör slalom på Gaastra…

    Jag tror de funkar fint då jag hört andra som kört Gaastra och reptile. Har dock inte provat själv. Du har 14 dagars öppet köp så kan provrigga lite försiktigt hemma.
    Vill du prova ordentligt kan vi komma överens om ett bra återköps pris om det är något som inte matchar 100%. maila info@surfspot.se vid intresse.

    Mvh

    Bicless

  • snaffe

    Medlem
    9 augusti, 2008 vid 07:11

    Nu blev man nyfiken på vad det är för märke på bommarna.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt prisvärt mastmärke i sverige

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.