Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Österskär kvällsåkning torsdag 17/6

Taggad: 

  • Österskär kvällsåkning torsdag 17/6

    Publicerad av stefanlindmark på 16 juni, 2010 vid 22:57

    Windguru uppgraderade just torsdagskvällen till åkbar.
    Solnedgång kl 22. Ljust säkert fram till 23.

    Någon som hänger på ett kvällspass?

    /Stefan

    PS. Jaja, fredagen ska vara episk bästa på säsongen bla bla bla, men jag jobbar…. Blir väl kväll då också kan tänkas.. DS.

    rasmus_w svarade 13 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • mbokell

    Medlem
    18 juni, 2010 vid 06:41

    Hej Stefan.
    Kommer ut i dag/kväll efter jobbet (fredag).
    Siktar på att vara på vattnet runt fem tiden.
    //MIB

  • kesoone

    Medlem
    19 juni, 2010 vid 15:14

    Hur gick det? Blev det något åka?

    Var ni ute i igår em också? Jag stod och vägde mellan Kapellskär och Solbrännan men det såg inte ut att vara vind nog på trälhavet. Gissar att ja hade rätt för i kapellskär fick jag kryssa mest utan planing mellan 15-16 sen kom det perfekt vind 😀 så jävla precis lagom för mig, har aldrig kört så långa ben i full planing och stroppar i. Riktigt najs!!! Tyvärr hade jag helt otroligt nog glömt både sele och skor….låg inte i väskan, man ska inte hänga prylarna på tork… händer och armar gör sig påminda idag 😀

    Vi ses på havet!

  • stefanlindmark

    Medlem
    19 juni, 2010 vid 22:56

    Igår kväll vart det inget. Vinden dog. Jobbade så jag hade bara kvällen att leka i.

    Idag kom det några puffar som det gick att plana i. Men det var väldigt mycket guppande mellan.

  • nissar

    Medlem
    20 juni, 2010 vid 10:57

    Låg på en finfin kvällsbris på Stora Värtan igår mellan 21 och 22, tror det kom någon front då. Lite byigt bara och tyvärr råkade jag få en spricka i nosen efter ett kastfall, ding nr 38 på min stackars bräda, snyft.. Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om något så ömtåligt som min Formula bräda…

  • stefanlindmark

    Medlem
    20 juni, 2010 vid 22:07

    Att köra formula innebär samtidigt en automatisk accepterad ansökan som brädreparatör.
    “Du kan börja jobba på en gång. Brädan ligger där borta. Var glad att masten höll…. den här gången.”

  • rasmus_w

    Medlem
    21 juni, 2010 vid 16:41

    Eller som det också heter: pengar är ingen trång sektor…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Österskär kvällsåkning torsdag 17/6

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.