Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Över 30 och skulle vilja börja åka skateboard?

  • svenne

    Medlem
    30 december, 2011 vid 09:28
    Nachoman;678427 wrote:
    Vore grymt om det blev ett gäng “vuxna” som startade. Jag körde mycket när jag var tonåring och skulle gärna börja igen. Testade brorsonens skate under julhelgen och imponerade stort genom att sätta kickflip.
    Bor nära Rålis skatepark så den blir det naturliga valet!

    Det är gubbskate varje lördagsmorgon i Rålis.

  • rad

    Medlem
    30 december, 2011 vid 11:02

    Annars är det veteran skejt i fryshuset på lördagar mellan 10-12, man måste vara över 30…och det brukar vara fullt:)

  • larry

    Medlem
    30 december, 2011 vid 11:50

    Precis som Rad och Svenne säger.
    Jag har kört nästan en gång i veckan hela hösten. Oftast tidiga helgmornar i Rålis eller nu senaste gångerna veteranskejten i frysen. Veteranskejten i frysen drar dock på gränsen till mycke folk för min smak, men stämningen är perfekt.
    Tyvärr skadade jag knät sist så jag har några veckors rehab på schemat.

  • trimmarn

    Medlem
    8 november, 2014 vid 14:30

    Det känns som det har blivit ett uppsving för skateande vindsurfgubbar här i tjockholm senaste åren. Träffar nästan alltid 5-6 gubbar i parken..

Sida 8 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Över 30 och skulle vilja börja åka skateboard?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.