Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Planing på Riddarfjärden just nu !

  • s66

    Medlem
    12 september, 2008 vid 21:07

    Jag tror att jag föredrar Gislövshammar ja….

  • surfslusken

    Medlem
    13 september, 2008 vid 07:17

    @S66 499364 wrote:

    Jag tror att jag föredrar Gislövshammar ja….

    Antagligen, för du hittar väl inte ens till Riddarfjärden!

  • v-thun

    Medlem
    13 september, 2008 vid 15:50

    Om man får tro windguru vänder vinden till nästa helg om det var någon som undrade…

  • filipl

    Medlem
    13 september, 2008 vid 17:58

    Jag bor i närheten och tänker tanken att jag skall ta och segla vid Smedsuddsbadet varje gång jag går förbi där. Vid hyfsat stark västlig vind blir vinden jämn och fin och vatttnet mycket platt vid Smedsuddsbadet.

    Man kan parkera vid Kajakcafét vid Smedsuddsbadet utan större risk för p-böter, starta från stranden vid Smedsuddsbadet, gippa eller stanna till vid Långholmsbadet, då har man en sträcka på 200-300 m att segla på. Om man kryssar sig upp ca hundra meter kan man också segla väster om Långholmen och det blir en ganska lång sträcka att segla på.

    Jag är “på” närsomhelst, efter jobbet vid 17-tiden, eller någon gång under helgerna. Det vore kul om ni som tänker segla där säger till här på konfen!

    Filip

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Planing på Riddarfjärden just nu !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.