Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing quads o twins

  • splifboy

    Medlem
    21 september, 2010 vid 12:47

    Ola, har du testat någon Witchcraft bräda av senare årsmodell? Dem har ju kört 3 fenor så länge dem har funnits (?). Finns ju onekligen en hel del duktiga vågseglare som kör deras brädor!

  • ola-h

    Medlem
    21 september, 2010 vid 12:48
    poppo;632231 wrote:
    “ola h”: göttgött, alltid matnyttigt att höra snacket från en som har koll! vi får se ang brädan…

    Vi hoppas på en date mellan dig och min 67:a på Torö. Skall vi säga en bra 4.2 dag med loggohögt och sidvind?

  • basse

    Medlem
    21 september, 2010 vid 13:35
    poppo;632231 wrote:
    haha! jag är tyvärr inte teoretisk nog att ange specifika mått. gav info till shapern om min vikt, förmåga samt de egenskaper jag vill ha. sen bollade vi lite åsså blev det sjukt bra. de la den extremaste rockerkurvan på denna. mycket rocker är nåt jag saknat på alla produktionsbrädor jag kört….

    “dude”: 30cm från tailen är den 34cm bred (33 om man räknar bort tucked under). har faktiskt ingen aning om det är brett eller smalt! 🙂
    du ska få en testride vid nästa tillfälle.

    Jag är inte heller teoretisk alls utan undrade bara för att jämföra med min och det var ju inte alls fläskigt som jag tycker bilden visar. Faktiskt smalare än mitt gröna monster som kommer … imorgon?…. beroende på hur man ser på kanten, precis som du även nämner. Jag hade definitivt också diskuterat mig fram till en custom utifrån vad jag kan, skulle vilja ha och uppleva.
    Kul att du även valde mera rocker och gillar det. Jag ser fram emot just den skillnaden med min nya också.

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing quads o twins

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.