Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Radio City 107,3 Göteborg-Skagern

  • ericgbg

    Medlem
    25 augusti, 2007 vid 07:07

    Är “lite” besviken på uppdateringen i ämnet,kanske har jag för stora förväntningar.
    Hade verkligen sett fram emot den här utmaningen till hösten,har lagt ner en jäkla massa tid på att vara väl förberedd,utifall det skulle blivit av.
    Tror faktiskt att jag aldrig varit på vatten så mkt som under det senaste halvåret.

    Kan väll tillägga att jag snackade som hastigast med Ingemar i ämnet för ca 7-10 dgr sedan.
    Han gav mig en antydan,att det “kanske” framåt våren 2008 var lite mer rimligt att det i så fall skulle bli av.

    Men som sagt inget är ju beslutat och det finns väll ingen anledning att stressa fram en tävling som denna,även om jag i alla fall är skitsugen just nu.Men vi får väll se vad han säger,när han kollat upp alla detaljer ordentligt,med alla som på något sätt är inblandade.

    Jag hoppas i alla fall att du min kära “radio/tv-pratande” favorit,antar utmaningen och ställer upp och försvarar “morrongängets” färger och försöker visa var skåpet ska stå.
    Jag hoppas att jag får chansen att mäta mina krafter mot dig,i en duell av sällan skådat slag.Tyvärr så kommer nog en av oss två,att framstå som en smurf i en badbalja och det kommer inte att bli jag.
    Jag hoppas att du lyckas att få din “vaniljglass med lingon och maräng plus en nougatsträng” till en vinnare,för du kommer att behöva den när nederlaget i utmaningen är ett faktum.

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Radio City 107,3 Göteborg-Skagern

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.