Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rak V i Sthlm?

  • Rak V i Sthlm?

    Publicerad av claes6 på 22 september, 2009 vid 08:16

    Det verkar som att det kommer att kunna blåsa lite redan på lördag, rak västlig enligt gurun. Någon som har några förslag på bra V-spot i Sthlm?

    mikaels svarade 14 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • tryggen

    Medlem
    22 september, 2009 vid 11:03
    Claes6;577668 wrote:
    Det verkar som att det kommer att kunna blåsa lite redan på lördag, rak västlig enligt gurun. Någon som har några förslag på bra V-spot i Sthlm?

    Bra spot nära stan Lidingö Fågelöudde funkar på västligt.

  • tall-jonny

    Medlem
    22 september, 2009 vid 11:50

    Vad sägs om Älta sjön, på rak västlig funkar det faktiskt hyggligt även om det inte blir några längre runs. Det är helt befriat från vågor så det funkar bra för fart och freestyle.Jag själv bor uppe på berget ovanför så jag är ute på vattnet 20 minuter efter att jag lämnat bostaden. Igår kväll fick jag 30 minuter med min formula efter jobbet

  • svenne

    Medlem
    22 september, 2009 vid 11:54

    Närlunda.

  • rasmus_w

    Medlem
    22 september, 2009 vid 11:57

    Riddarfjärden. Fast inte för att det är bra utan för att det är möjligt.

  • svennebanan

    Medlem
    22 september, 2009 vid 12:23
    Svenne;577753 wrote:
    Närlunda.

    Jag paniksurfade Sätra strand en gång på väst när jag inte hade tid att åka till Närlunda. Helt ok närastanpanikspot överraskande nog. Fick tom lite down the line efter en stor cementlastbåt. Utbrända blivrak på parkering gav ju dessutom lite extra förortssurfkrydda.

  • robin

    Medlem
    22 september, 2009 vid 12:59
    Claes6;577668 wrote:
    Det verkar som att det kommer att kunna blåsa lite redan på lördag, rak västlig enligt gurun. Någon som har några förslag på bra V-spot i Sthlm?

    Stensnäs i åkersberga

  • swe-496

    Medlem
    22 september, 2009 vid 14:39

    Rasta på Ekerö…..

  • mikaels

    Medlem
    22 september, 2009 vid 16:35
    tryggen;577734 wrote:
    Bra spot nära stan Lidingö Fågelöudde funkar på västligt.

    Jag kommer att passera där, vid halvtre ungefär. Precis som förra året (om jag minns rätt) blåser det ju när det är Lidingölopp…

    edit: mindes nästan rätt [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=502507#post502507″]Vart i Stockholm till helgen?? – Sidan 2 – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rak V i Sthlm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.