Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rangsta brygga i morgon 13/10

  • getwet

    Medlem
    15 oktober, 2006 vid 05:59
    kinetic wrote:
    Getwet: Kan man köra fram med bilen till “Söderhavet” eller måste man parkera borta vid vändplan o kånka resten?

    Ahhh…..nu tror jag att jag fattar vad du menar. Det som är märkt med Söderhavet på bilden är inte vad jag menar är surfspotet, där är det direkt omöjligt att gå utifrån på NV. Och det går inte att komma fram med bil.
    Spotet jag syftar på är där jag markerat med tjock brun linje.

    Egentligen förstår jag inte varför det inte kommer fler och seglar på Rangsta när det piper i NV, absolut ett av sthlms bästa på den vindriktningen. Öppet ända från Skanssundet/Fituna och Kagghamra hela vägen ned……
    Skrotar man något så hamnar man på Oaxen…Långa sträckor att segla på och det finns flera ställen att gå iland på andra sidan, små sandstränder att pusta ut på. Kanon helt enkelt.

  • diil

    Medlem
    15 oktober, 2006 vid 10:37

    Updaterade bilden utan den förvillande Söderhavspilen, ingen ska behöva gå bort sig i Rangsta-djungeln pga vilseledande konfen-data. Tack för infon GW!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rangsta brygga i morgon 13/10

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.