Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rapporter jag inte set än…

  • Rapporter jag inte set än…

    Publicerad av rasmus_w på 29 oktober, 2006 vid 17:52

    Gotland. Där skulle ju ju ovädrets epicentrum vara, med sju meters signifikant våghöjd och vad det var. Blev det nåt? Var nån ute? Har denna någon kommit iland?

    Våra båda redbull-stormjägare. Det blev ju inget officiellt, men var ni ute? Känns det som ni pallar riktig stormsegling om den dyker upp?

    fastlandsguten svarade 17 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • calle_b

    Medlem
    29 oktober, 2006 vid 18:28

    Jag har lagt ut en “request” från södra Gotland, där prognosen var som mest galen, men fortfarande inte hört något. Från mellersta Gotland: Mycket vind, svinkallt i vattnet, dom set jag såg var runt 2 meter, men jag stod fel. Strax söder om Visby hörde jag att det var riiiiktigt stort, och 3.3. Någon annan som inte var(är) sjuk och stod på land får berätta mera. Men lita på att det fanns extremt bra förhållanden och vågor någonstans på ön… 😉

  • kamaaina

    Medlem
    29 oktober, 2006 vid 22:46

    Det kanske finns en anledning till att vi inte hort fran stormens oga med 7 meters vagor annu…. ni vet vad jag menar.

  • fastlandsguten

    Medlem
    30 oktober, 2006 vid 09:47

    ska försöka hinna med att samla några bilder och lägga upp inom kort.
    Det mesta blåste bort i den hårda vinden. Sudret stängde ner vid överrriggat 3.5 och andra ställen blåste helt enkelt sönder. Dock finns det magiska berättelser om sandviken på sydvind 22ms och vrid till nordväst…
    Lördagen på ekeviken gav lite mer normala förhållanden med bra drag i 5.0
    Bilder kommer..:)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rapporter jag inte set än…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.