• Resekompis.

Publicerad av surfdanne på 6 juni, 2001 vid 11:27

Tjena, Daniel heter jag och jobbar på Liseberg. Liseberg är en sjysst arbetsplats. Mycket gött folk och goa Lisebergstjejer.
    Bara ett problem, arbetstiderna är lite kassa. Man jobbar när andra är lediga. V.24 nästa vecka har jag turen att vara ledig när det är
    BUSH veckan i Gbg. Mina andra surfpolarare ska till Rhodos i Juli. Fast då måste jag antagligen jobba….det är svårt att ta ledigt som
    första säsongare. Jag har ringt och hört mig för om en sista minuten. Nu på måndag 11juni så kostar det 2.100 kr till Lefkas en vecka.
    (Flyg+boende). Jag skulle jättegärna komma bort den här veckan och surfa, leva röj, röj.
    Jag vet hur detta kan se ut men jag är verkligen seriös och vill åka bort.
    Någon som är intresserad?
    // Daniel.

info om mig: är född, 1981 är 20år gammal. Var i USA 1999/2000. Tog studenten förra onsdagen 30:e. Ska jobba hela sommaren på
    Liseberg. Bor vid havet, gillar alla slags vattensport. Seglar, åker wakeboard fast allra roligast är vindsurfing. Surfat i 3 säsonger detta
    är min 4:e säsong. Gillar att festa och träffa mycke nytt folk. Så om du inte tycker att jag låter för farlig =)och är intresserad av att åka
    bort så hör av dig!

mobil: 0709-751221
    email: hanssond@yahoo.se

surfdanne svarade 23 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.