• evert

    Medlem
    25 augusti, 2021 vid 22:23

    Blir det för svag vind fre kväll till söndag, tro..?

  • seasurf

    Medlem
    26 augusti, 2021 vid 06:31

    Prognosen har ju skiftat lite ju närmare det blir. Men – i nuläget uppehållsväder fredag kväll och lördag-söndag. Och även en del sol. Vinden ser ut att räcka till och komma in till stränderna både fredag eftermiddag-kväll och under lördagen, bra vinkel om det blir nordost som prognosen visar. Glöm inte att ha 10-kronor till vägbommen in till parkeringen! Osäker på om de ändrat systemet, har behövts 4×10 kronor. /Christer O

  • surfrille

    Medlem
    26 augusti, 2021 vid 09:16

    Grattis till den som är i Rullsand idag torsdag, att vinden garanterat kommer in fredag-lördag håller inte jag som stenklart men troligt nån typ av vind borde räcka även in mot land.

    Har dock åkt dit på bättre prognos än den som är nu fredag-lördag och kört bom utan vind inne vid stranden. Backup-planen då är att åka några mil söderut till Öregrund där vinden brukar vara starkare på den riktning som gäller för helgen.

    Bommen vid Rullsand har numera kortläsare, wow inte ett år för sent!

    Mvh Rickard

    • Detta svar ändrades 2 år, 8 månader sedan av  surfrille.
  • bjorn-daniels

    Medlem
    27 augusti, 2021 vid 12:03

    Var det nån som kom ut i Rullsand igår, torsdag?

  • karlklasen

    Medlem
    27 augusti, 2021 vid 22:23

    Jag kom tyvärr inte loss.

    Vad tror du om imorgon, kan det bli tillräckligt med vind?

    Karl

    Var det nån som kom ut i Rullsand igår, torsdag?

  • karlklasen

    Medlem
    28 augusti, 2021 vid 19:55

    Var någon på Rullsand idag? Nyfiken om det var bra… jag hade lite knappt med tid och fick välja Sthlm (Gålö) som var fint givet förutsättningarna.

  • seasurf

    Medlem
    29 augusti, 2021 vid 07:47

    Jag körde med 5.9 några timmar på förmiddagen (hade sovit över i husbilen) och vinden NNO, inte fullt lika byigt som på fredagen ( då det var mer NO) och rätt schyssta vågor men sämre vinkel. Var två kitare ute men annars ensam på vattnet. Kom sedan två windsurfare vid 11.30 när jag var på väg hemåt.
    Christer O

  • seasurf

    Medlem
    30 augusti, 2021 vid 19:49

    Men ser ju inte helt fel ut framåt fredag, lite mer nord men inget regn och sol! Kan ju ändras men kan ju bli bra också! /Christer O

  • bjorn-daniels

    Medlem
    2 september, 2021 vid 08:50

    Fredag morgon ser ut att kunna funka, får se om jag kommer loss.

  • karlklasen

    Medlem
    2 september, 2021 vid 19:05

    Ja tidig morgon ser fin ut men jag kommer tyvärr inte loss

    Fredag morgon ser ut att kunna funka, får se om jag kommer loss.

  • bjorn-daniels

    Medlem
    2 september, 2021 vid 20:13

    Jag får nog hoppa med, hinner inte dit före 10 och vinden ser ut att droppa däromkring.

  • seasurf

    Medlem
    2 september, 2021 vid 21:28

    Jo, morgontidig surf om man orkar. Sol, NNV och lagom snälla vågor men som ni skriver – ser ju ut att droppa redan innan lunch…

  • karlklasen

    Medlem
    30 augusti, 2022 vid 20:47

    Någon som var på Rullsand igår? Är i så fall nyfiken på hur förhållandena var. Jag hade långtgående planer (inkl säkrat ledigt från jobbet) på att åka dit men pga div oförutsedda händelser kunde jag tyvärr inte komma loss…

  • karlklasen

    Medlem
    16 september, 2022 vid 20:43

    Någon som tror på Rullsand imorgon? Ser ut som att NV-vinden inte riktigt kommer nå in…?
    Som alternativ, finns det någon annan spot söderom där vinden ser ut att nå lite bättre som någon tror på?

Sida 15 av 15

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.