Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rullsand 27/5

  • bjorn-daniels

    Medlem
    28 maj, 2014 vid 19:44

    Tackar, lägger upp bilder på fästena på måndag då jag av någon anledning inte kan lägga upp bilder från den här datorn (har inte tillgång till min vanliga just nu)
    Kan även tillägga att bilderna är framegrabs från film och att de okomprimerade bilderna är riktigt skarpa även om man förstorar upp dem ordentligt. Tagna med en Hero 3+.

  • poppo

    Medlem
    29 maj, 2014 vid 05:47

    Grymt seglat!

  • stoorfaen

    Medlem
    30 maj, 2014 vid 11:13

    Jäklar va snyggt!! 🙂

  • bjorn-daniels

    Medlem
    2 juni, 2014 vid 05:51

    Lite bilder på några av de fästena jag har.
    Har gjort det mesta i vp-rör för det var snabbt att jobba med. Tanken var att när jag fått till position och vinkel skulle göra nya i något bättre material men som så många gånger så blev det inte av. Vp rören höll över förväntan och visst händer det att de går sönder men då är det snabbt att göra ett nytt. Sen skulle en och annat mutter byts mot rostfritt, men,men.

    En bra sak är metallbygeln bakom kameran. Jag låser kameran mot den med ett gummiband eller eltejp, då får kameran på samma ställe varje gång.
    Dessutom vrider sig kameran inte heller vid tex plattlandningar.

    Fästet mellan stropparna är lite bökigt att använda då man gärna snubblar på det när man gippar. Är även i vägen vid vattenstart då kameran tar i underliket på seglet. Övriga fästen märker man inte av (om man inte gör duckjibe)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rullsand 27/5

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.