Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Så här kan kiteboarding se ut

  • skanepaul

    Medlem
    15 mars, 2013 vid 19:32

    Han blev nog överraskad minst sagt! 🙂

  • sala

    Medlem
    17 mars, 2013 vid 11:59

    Tråd från andra sidan om kajt http://www.wakeworld.com/forum/showthread.php?t=797069
    Och den bästa sajten får djupa grabbar där vi reder ut allt http://wakezeach.com/

  • pepa

    Medlem
    17 mars, 2013 vid 12:29

    Försöker du ta diskussionen ifrån Steffo Sala? Bra sidor dock!

  • sala

    Medlem
    17 mars, 2013 vid 16:18

    nope! bara nya vinklar! mike dowdy klippet är imponerande men alla trick är inte bra utförda!

  • pepa

    Medlem
    17 mars, 2013 vid 17:53

    Nosemoben är naaaajs!

  • wakenils

    Medlem
    17 mars, 2013 vid 19:22

    snurrarna är dåliga… mobarna är najs, gillar hur han stannar upp på dubbelgreppsmoben även om den är lite sne
    randall harris är fortfarande måttstocken för hur wakeboard kan se ut

    gällande respons så är det ju en check på om andra har samma målbild, många plockar ju på sig boots idag och fortsätter skicka kiten. De kanske slänger ett dubbelpass och dyker kiten i landningen och landar i bra fart och får cred för det även om det i mina ögon inte pushar kiteboarding framåt

    gällande sams mobe så ser det ut som vindbyn slänger iväg honom snarare än vågen (som ser ut som vitvatten) så jag tycker väl den är sisådär…

    kul att folk på wakeworld inte ställer sig helt emot att viss typ av kiteboarding är samma sport som båt/kabel/vinch, hannah’s video är väl iofs inte alls den typen

    wakezeach är ju lite skoj, prespinning är inte ok o ska hängas ut! sen finns det ju lite grabs som bör undvikas men är inte helt 100 på vad de menar med riktningen folk åker på rails

  • pepa

    Medlem
    18 mars, 2013 vid 01:26

    Det är ju det jag menar Nils, spelar väl ingen roll om folk har samma målbild eller inte?

  • wakenils

    Medlem
    18 mars, 2013 vid 06:42

    Om den stora massan ska förstå hur det kan se ut skulle det hjälpa om de som kitear varje dag körde så…

  • pepa

    Medlem
    18 mars, 2013 vid 10:48

    Det är väl där våra meningar går isär antar jag. Mig spelar det ingen roll om den stora massan dinglar, bara jag kör som jag vill.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Så här kan kiteboarding se ut

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.