Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Salnö torsdag!

Taggad: 

  • Salnö torsdag!

    Publicerad av oldschool på 11 oktober, 2011 vid 10:57

    Får man sällskap på Salnö på torsdag mellan typ kl. 11-15? Ser ut att bli bra med vågor och en hel del vind. Inte sugen på att segla där helt solo såhär års 🙂

    oldschool svarade 12 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 20 Svar
  • 20 Svar
  • c-engene

    Medlem
    11 oktober, 2011 vid 20:50

    Jag är på!

  • c-engene

    Medlem
    12 oktober, 2011 vid 13:19

    Det ser fint ut för i morgon. Sol, vind och vågor!

    Jag är rätt flexibel, men kör gärna upp på morgonen. Håller med om att det är lite skakigt att dra ut själv där i morgon. Ingen mer som ska ut?

    /Christian

  • stenevinge

    Medlem
    12 oktober, 2011 vid 16:33

    låter sjukt kul, MEN har aldrig varit där ! finns det någon vägbeskrivning man kan få tag i ?
    Tänkte haka på fast jag drar dit runt 05:00 och glor på the sunrise!
    Vägbeskrivning tack någon!
    Från Sollentuna hållet
    /Christian Stenevinge

  • wibair

    Medlem
    12 oktober, 2011 vid 16:38

    Jag tänkte ut imorgon men det blir lite långt för mig att åka till Salnö, jag har aldrig varit där heller men vad jag har hört är det mycket vågor där. Stämmer det? Jag slänger mig förmodligen ut i baggensfjärden istället.

  • stenevinge

    Medlem
    12 oktober, 2011 vid 16:56

    baggensfjärden? vart är det? hur är det där ? vägbeskrivning!
    /stenevinge

  • wibair

    Medlem
    12 oktober, 2011 vid 18:03

    Baggensfjärden ligger vid typ nacka/saltsjö-boo. Jag har seglat från mjölkudden där förut och det var rätt bra. Ytspänning påstår att man kan segla från KSSS vid nordlig vind. Jag tänkte prova. Vet inte om det blir för mycket NV imorgon dock.

    KSSS Baggen
    http://www.ytspanning.se/spotviewer.asp?wave=undefined&spotId=60&areaId=undefined&windDir=N&#spot

  • wibair

    Medlem
    12 oktober, 2011 vid 18:11

    ….efter lite klickande tyckte jag att Görvälnsbadet lät mer lockande. Jag provar där istället 🙂

    http://www.ytspanning.se/spotviewer.asp?wave=1&spotId=50&areaId=1&windDir=N&#spot

  • diil

    Medlem
    12 oktober, 2011 vid 20:06

    …Erstaviken från Trinntorps brygga? Någon som kört där tidigare?

  • marden

    Medlem
    12 oktober, 2011 vid 20:56

    det går att köra både från trinntorps brygga o badet brevid hyffsat nära o parkera på båda ,lite klent med vind nära land..

  • stoorfaen

    Medlem
    13 oktober, 2011 vid 06:15

    Åhh, hoppas ni får det magiskt! Själv tar jag en snutjava till och sätter mig i mitt bås igen…

  • oldschool

    Medlem
    13 oktober, 2011 vid 06:56

    inget salnö för min del idag. blir ingen tid över mellan skjuts, jobb å hämtning….ajajaj 🙁

  • mart152

    Medlem
    13 oktober, 2011 vid 09:25

    Några rapporter från dagens session? Nån som kom/är påväg till baggen eller görväln?

  • wibair

    Medlem
    13 oktober, 2011 vid 09:55

    Jag är vid Görväln nu. Bra tryck i 5.8 och solsken. Just nu är jag ensam surfare, massa nyfikna pensionärer dock 🙂

  • mart152

    Medlem
    13 oktober, 2011 vid 11:00

    Alltid några att imponera på 🙂 tyvärr fast på jobbet men satsar definitivt på helgen..

  • johanb

    Medlem
    13 oktober, 2011 vid 11:38

    Är helt själv här på Salnö i solsken, 4.2 segling, ny bräda, 7,5 grad och bra size på vågorna. Är det någon som ska hit i em eller vill ha en uppdatering kan ni ringa mig på 0708-862200. Åk hit, det blir nog inte bättre och varmare på Salnö i år…;-)

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Salnö torsdag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.