Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skåne: Fäen vad det har blåst idag. Rapporter? Pics? Lögner?

  • Skåne: Fäen vad det har blåst idag. Rapporter? Pics? Lögner?

    Publicerad av bananen på 20 augusti, 2009 vid 18:26

    Idag var det min tur att sitta på kontoret och trycka F5 hela dagen. Ni som var bättre lottade, upp med lite pics!

    Det har ju varit +25 grader och blåst sanslöst trevligt – någon måste väl kommit på bättre tankar? 😀

    teamrider svarade 14 år, 9 månader sedan 11 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • zalem

    Medlem
    20 augusti, 2009 vid 19:18

    Blåst hare gjort ja =), fick lite tid över, i byarna fick man riktigt fin fart!, nästan helt planvatten vid lomma strand (hyrde utrustning)
    Har dock inga pics ;(

  • aronh

    Medlem
    20 augusti, 2009 vid 19:18

    Jag har tyvärr inga bilder men jag har seglat full power 5.0 på tokigt platt vatten med bara boardshorts. Helt makalöst var det. Inte det minsta kallt. Det kändes inte som man var hemma i sverige.

  • holm_martin

    Medlem
    20 augusti, 2009 vid 21:31

    hmm var det inte idag som det bara skulle blåsa typ runt 4-5/ms? eller kanske va igår.

    men om det blåser imorgon lika mycket så åker jag ut till Klagshamn 🙂
    (kunde inte idag då det var skola) 🙁

  • bizonoxe

    Medlem
    20 augusti, 2009 vid 22:16

    ameh 🙁 varför missa jag detta :confused2: :confused2:

    Säg iaf att det var lite för byigt eller nått..

  • snuffe

    Medlem
    21 augusti, 2009 vid 06:25

    Skolkade från jobbet och det gav utdelning – efter 2883 försök satte jag mina 4 första vulcans. Det var några snubbar som fotade i Klagshamn så upp med dom.

  • skarabe

    Medlem
    21 augusti, 2009 vid 09:05

    Körde i Ljunghusen. Vädret var ljuvligt och det var varmt och gott, både i luften och vattnet. Hade inte skadat med lite mer vind dock, men körde med bra tryck i 5.3.. Verkar som dundervinden gick lite väster om oss, men en mycket bra seglingsdag! Riktigt trist att du fick sitta framför datorn denna dag..

  • alexasu

    Medlem
    21 augusti, 2009 vid 11:49

    tenta nästa vecka + blåst – bil = ångest

  • el_duderino

    Medlem
    21 augusti, 2009 vid 13:14

    Jag är på andra sidan ekvatorn i två veckors tid så räkna med vind varje dag!

  • hakuna

    Medlem
    21 augusti, 2009 vid 13:47

    Tack för ditt bidrag dude!
    Vi behöver dock fler som drar sitt strå till blås-påsen! Inga stjärnor alls på gurun nu…

    Jag bidrar med ett bröllop på wave classic!

    Niclas

  • teamrider

    Medlem
    21 augusti, 2009 vid 18:09

    Fullt tryck i 5.3:an i går kväll. Körde i nästan två timmar, la av när det blev började att bli mörkt. På väg upp mötte jag local-pågen Henrik Wikström, på väg ut på vattnet…

    Hoppas att du hade en nice session Henke

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skåne: Fäen vad det har blåst idag. Rapporter? Pics? Lögner?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.