Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing skidsport.nu?Vad gick snett?

  • teabag

    Medlem
    23 maj, 2002 vid 21:31

    Inte har mycket fastnat.Du måste vara gbgare.Först så åker du förbi det ultimata surfspotet Riddarfjärden på vänster hand.Du missar nu trafiken som kommer från både höger och vänster.
    Nej du kan inte komma från vara sig skäne eller gbg för de hade krockat allra redan.???
    Fortsätt nu över årets längsta brobygge till den lyxiga drömmen av en stad vid vattnet där man kan surfa och jobba samtidigt bara man har blåtand istoppad.
    Haja
    Vill man inte försöka svänga höger vid rödljuset långt fram kan man försöka att ta av vid stoppet och passera Giorgio som avlusar en vid varje anständig måltid och rapa lite.
    Nu är du snart framme och har du inte en golfböjning så fortsätt framåt.

    En webshop är enkel i jämförelse.. Vart vill du i livet egentligen ??

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 maj, 2002 vid 22:25

    hey, masse, IRONI!!!! vet att det är dumt att utmana ödet här på internet men jag tyckte att inlägget var så otroligt dumt att ALLA borde insett att det inte var seriöst. har aldrig haft några problem med pryde, fanatic, rrd, mistral, fiberspar! det var ett SKÄMT!!!! Beklagar masse, ska inte skoja på nätet igen…. 😉

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 maj, 2002 vid 06:10

    OK, själv har jag aldrig haft problem med prylarna jag har köpt där. dräkter, segel, master och bräda har hållt bra.

    ps. Gillar inte heller påhoppen från anonyma!

    Surfa lugnt..

  • dr-masse

    Medlem
    24 maj, 2002 vid 06:30

    Ironi är kul! Fast det är svårt med text ibland… Jag misstänkte att det låg någe sådant där bakom, men det är f-n inte lätt ibland.

    Själv saknar jag Klepper. (OBS!! IRONI!!) ;-);-);-)

    Surfa På!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 maj, 2002 vid 06:45

    Håller med dig! en klepper i chockrosa var ju allas dröm, oj vad de var fräcka!!!!! varför är dagens brädor tråkigt vita när det finns färger som skrikig spygrön och neongul? Klepper, de hade stil!!!

    😉

  • q-lobo

    Medlem
    24 maj, 2002 vid 10:20

    näe, men det är ju ett forum för åsikter och som vanligt finns de ju dem som gillar att gömma sig. alla de här “tyckarna”….

    tycker själv att det är pinsamt att göra inlägg anonymt, har folk ingen stake i sig?

    vinden verkar svika oss idag… surt

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 maj, 2002 vid 10:35

    min e-large är gul !!!

  • q-lobo

    Medlem
    24 maj, 2002 vid 10:47

    sfp, megascene och i danmark. beli ligger lite avigt till för mig

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 maj, 2002 vid 11:13

    Hej,

    Du skulle ha bott i Gävle. Sol, Nord Ostlig vind….näe nu är det dags att dra från jobbet!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing skidsport.nu?Vad gick snett?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.