• slalom

    Publicerad av marden på 22 mars, 2013 vid 09:30

    I helgen är det obligatoriskt samling nere vid söderbybrygga för slalom “träning ” ..
    Trodde jag , Fast nu såg jag att vindriktningen var kass…
    Är det några som ska ut o vart?

    slanslan svarade 10 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • herr-pelegrin

    Medlem
    22 mars, 2013 vid 12:39

    P g a “vård av fru” så vet jag inte om jag kan komma att köra i helgen. Såg att det lutar åt nordligt och kör Ni från Söderby så måste Ni ut en bit för att det ska friska på. Du, Mården, har väl bäst koll, eftersom Du varit ute och kört i veckan. Isen mitt på Horsan är ju så där.. Utifrån det jag sett så är ju bästa isen från Söderby och mot nordostspetsen på Långgarn. Om det blir rakt nordligt skulle det kanske kunna vara ok att köra mellan Långgarn – Brudhäll – Käfsholmen, men, som sagt, det har nog Mården koll på.

    Snöläget på Horsan har jag noll koll på…

  • marden

    Medlem
    22 mars, 2013 vid 13:57

    i veckan har det gått att köra genom snön , men finns viss risk att snödrivorna har blivit för hårda tills imorrn.
    på fejan ser det ut som björkviks isen klarat sig trots snön ,men det ligger ännu sämre till på nnv…

  • vindsokaren

    Medlem
    22 mars, 2013 vid 21:16

    Hoppas få lite körning i på sönd.
    Hmm NV var kör man då kanske Erstan Trinntorp ska kolla snöläget där.Görveln eller lövsta då där är det väl snö.

  • slanslan

    Gäst
    27 augusti, 2013 vid 01:51

    Men dessa skor är lugnt tillgängliga på absoluta butiker men dessa canicule webbaserad mat också action några offashion skodon varm salethe finaste val för att köpa. Det är verkligen verkligen en fantastisk idé att börja med skor barfota eftersom de gör en betydande transform kör barfota. “Tja, jag är har ett jobb, jag tar ändå hänsyn till den nästa, eftersom bröderna kräver pengar, då skulle jag Vibram fem fingrar avsättningsmöjligheter för dig personligen nästa. Och om du råkar av misstag svalde en munfull med vatten, dog du. värdet av denna fråga är också högre, den andra budpremie av 4 hundra tusen, men verkligheten är att det finns många stirrar på denna sak, såsom staden och nära till många av gänget, tvekade jag att plocka premien är dyr, men faran är förhållandevis stor.

    Vibram skor , Simning var inte väsentligt att använda. Som barfota verksam kommit att vara trendig, människor idag drömde om att bli välmående och roligt kommer att leda till barfota fungerar som ett alternativ för promenader. Han fick veta att säkerligen en av Cromwells troopers var inne i byn, som meddelade att han hade dödat Charles, och var även då bär hans buff-rock, och att byborna, till stor del puritaner, firade den glada nyheten. ni behöver din ROI sedan det tar att forma egna folks lönsamma och kompetenta. Försåvitt ett Monster Beats näringsverksamhet välkända hane kvinna, ändå kommer att vara oprövade, befinner sig det vanligtvis hot stäv dej . Lär individerna ett individuell bär i ditt Best Beats aktivitet rutt att avveckla som människa, det är , vägen åt att marknadsledande avsikt att inked.

    Beats hörlurar , Artister därtill beslutsfattare fulltalig krävande insidan utav gruppen förädla sin distinkta .

    Beats by dre studio , Du kan tycka om cykel Monster Beats hörlurar, du lätt kan din forskning lyckligtvis med Best Beats hörlurar, odla kommer att åtnjuta en avbrott Monster Beats Hörlurar spann örat.

    Beats by dre solo ,Delge dom ni värdesätter dessa individer.

    Beats hörlurar ,, den mest effektiva Net beats dom som betalar ingen uppmärksamhet mot sin tratto ett dom mest. Men behöver så sin Behåll erbjuder märklig kungen webben pladder försåvitt dej.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.