Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Snart drar bygget igång….

  • pennan

    Medlem
    18 juli, 2012 vid 17:51

    Hej har nu läst igenom hela tråden i ett svep (jepp har varit inaktiv på detta forum ett tag). Hur gick det sen? Fick du den såld? Har du börjat på nytt bygge? Finns det bilder på hur det blev när det var helt klart?

    Tack för en underhållande tråd och kudos till ett riktigt snyggt bygge!! Gillar särskilt aluminium listerna och detaljerna!

  • ozkar

    Medlem
    23 juli, 2012 vid 18:29
    Pennan;693474 wrote:
    Hej har nu läst igenom hela tråden i ett svep (jepp har varit inaktiv på detta forum ett tag). Hur gick det sen? Fick du den såld? Har du börjat på nytt bygge? Finns det bilder på hur det blev när det var helt klart?

    Tack för en underhållande tråd och kudos till ett riktigt snyggt bygge!! Gillar särskilt aluminium listerna och detaljerna!

    Kul att du läst igenom, ja får erkänna att tråden dog ut lite men bilen har jag kvar, nu innan semester byggde jag om lite. Hade tänkt lägga ut bilder men kan gör det när jag är tillbaka i Sverige. Tyvärr får jag nog göra dig besviken har plockat ut allt fram till bara sparat väggen fram till. Står i hos min föräldrar om någon vill sätta in en köks del + skåp;) jag sökte plats att byta om på. Behöll kylen på sin plats sänkte bara ner den i golvet, byggde en bänk där om jag kan sitta rakt inne i bussen. Ändrade om sängen lite flytta elskåpet. Va en vecka i Norge bussen funka kanon 🙂 Lite små saker att fixa men nu funkar bussen bra när jag drar å surfar.

    Drömmen är en ny buss eller nyare buss det kommer komma men ska köpa bostad innan den dagen kommer har många bra idéer på lösningar.
    //Ozkar

  • ozkar

    Medlem
    4 augusti, 2012 vid 22:31

    Utlovade lite bilder här kommer bilder på lite små saker jag ändrat på…

    //Ozkar

  • ozkar

    Medlem
    27 maj, 2013 vid 19:16

    Inför varje ny säsong och semester gör jag lite ändringar och till byggnader i min buss hehe. Nu har det blivit bättre förvaring, förra året körde jag med plastbackar hade mat och kläder i, tyckte det blev sådan oordning då så bygg skafferi. Nu blir lättre att komma åt saker slippa riva ut hela bussen för att fixa lite mat.

    //Ozkar

  • ozkar

    Medlem
    27 maj, 2013 vid 19:26

    Byggde även en smalt bord som jag kommer bygga vidare på så att det blir större.

    //Ozkar

  • ozkar

    Medlem
    13 juni, 2017 vid 11:22

    Bilen ligger på blocket

    https://www.blocket.se/halland/VW_Transporter_Camp_Surf_inredning_73802573.htm?ca=20&w=1&last=1

    Säljer för nytt projekt VW Crafter 2018 förmodligen påbörjas byggnation till vintern =)

Sida 21 av 21

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Snart drar bygget igång….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.