Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snyggt Jobbat Emma!!!!!!!!!!!

  • styret

    Medlem
    17 september, 2008 vid 16:21

    käften, annars sprayar jag dej.

  • surfsession

    Medlem
    17 september, 2008 vid 16:36

    …. och ser bilderna (verkligt snygga bilder också!).

    -Tackar!!
    mvh
    Ström

  • styret

    Medlem
    17 september, 2008 vid 21:34

    hörrö ström. borde du inte uppdatera lite bilder på surfsession istället för att slaska runt här som en annan arbetslös. 😉

  • imported_macts

    Medlem
    17 september, 2008 vid 21:34

    Äh, det vet ju alla att ni är miljonärer hela bunten där nere på öland som inte behöver jobba och som kan surfa hela dagarna:-)

  • adde

    Medlem
    18 september, 2008 vid 08:19

    Det många tycks glömma är att man måste så innan man kan skörda. Innan man “får” uppmärksamhet måste man själv skapa den.

    Anna och Emma (och ÖWC som klubb) är ju extremt duktiga på att synas, vilket nu också betalat sig med sponsorer av olika slag, intervjuer, artiklar osv som skapar mera exponering vilket ger bättre möjligheter att förhandla med sponsorer… förhoppningsvis blir det snöbollseffekt.

    Det funkar inte att gå till en potentiell sponsor och säga att jag ska göra detta och detta och kommer att synas si och så utan man måste visa upp att man redan gör detta och detta och ses si och så.

    Vad var det kungen sa? Det kommer inga stekta sparvar flygande.

    Tummen upp!!

  • speedkenta

    Medlem
    18 september, 2008 vid 09:31

    @adde 500689 wrote:

    Det många tycks glömma är att man måste så innan man kan skörda. Innan man “får” uppmärksamhet måste man själv skapa den.

    Anna och Emma (och ÖWC som klubb) är ju extremt duktiga på att synas, vilket nu också betalat sig med sponsorer av olika slag, intervjuer, artiklar osv som skapar mera exponering vilket ger bättre möjligheter att förhandla med sponsorer… förhoppningsvis blir det snöbollseffekt.

    Det funkar inte att gå till en potentiell sponsor och säga att jag ska göra detta och detta och kommer att synas si och så utan man måste visa upp att man redan gör detta och detta och ses si och så.

    Vad var det kungen sa? Det kommer inga stekta sparvar flygande.

    Tummen upp!!

    Snyft med dom orden kan du nästan få bli hedersmedlem

  • imported_macts

    Medlem
    18 september, 2008 vid 09:46

    Håller med Adde!

    Klart ÖWC har bra förutsättningar med Haga, men utan alla timmar som många i klubben lägger ner på marknadsföring/annat idéellt arbete och det utmärkta jobb tex Emma och Anna gör för att bygga sitt varumärke (och därmed även klubbens) skulle det inte va så stort.

    ÖWC är en riktigt bra förebild för oss alla andra i surfsverige tycker jag!

  • davven

    Medlem
    18 september, 2008 vid 18:07

    Tänk om det om det där dykt upp på schemat när man själv var i den ålder, då hade lyckan vatt total.. Kan tänka mig att den var det också!

    Riktigt bra initiativ för kidsen!

  • surfsession

    Medlem
    18 september, 2008 vid 21:56

    @styret 500652 wrote:

    hörrö ström. borde du inte uppdatera lite bilder på surfsession istället för att slaska runt här som en annan arbetslös. 😉

    Nu är första delen av trilogin från Gislöv ut! Tror du kommer gilla sista delen där du bidrar med en höjdpunkt!! 🙂

  • flikka

    Medlem
    19 september, 2008 vid 15:08

    Man blir ju alldeles rörd 🙂
    Tack tack allihopa! Man hade ju inte kommit på sådana här ideer om man inte haft sådana insprirerande eldsjälar i klubben och runtomkring sig.

    Måste säga att det var oväntat mycket roligare än jag trodde att hålla nybörjarkurser för kids. Man får så mycket tillbaka, de blir ju hur glada som helst när de märker att de kan köra. Och det är orättvist hur snabbt de lär sig. En av tjejerna körde stabilt rakt fram, gippade och slog efter bara 10min och har aldrig stått på en bräda innan.

  • swe-496

    Medlem
    19 september, 2008 vid 18:25

    Ungar har ju oftast en grym inlärningsförmåga, men den tjejen lärde sig extremt snabbt måste jag säga. Grymt jobbat Emma och Anna.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snyggt Jobbat Emma!!!!!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.