Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Soker kopare i Cabarete!
-
för det första, hade jag fått min utrustning och vetat att jag skulle få en ny direkt hade jag kunnat göra det när som helst. för det andra, hade jag ”bara” haft lite rabatt på mina grejor skulle jag göra precis som kicki gör sålt dem till ett sjysst pris om jag ändå skulle köpa nytt.. tack för mig wake up!
-
Det finns fortfarande ingen på det här forumet som får sina grejer, men jag känner några som gör det och de använder pengarna från sina försäljningar för att finansiera sina utlandsvistelser om vintern. Har man en dröm så har man.
/JK
-
Angående procenten så blir det i mitt fall kontraktsbrott om jag skulle avslöja min deal. Vet ej hur det är med de andra.
/JK
-
Men hon tar kanske inte betalt för brädan i.o.m att hon är sponsrad. Det man betalar för är Painjobbet, och det är inte precis gratis.
-
Shit! Jag orkar inte lasa alla inlagg pa denna trad. Faktum ar att jag inte ar sponsrad av EH. Jag betalade 900 dollar for den och har anvant den ca 10 ggr. Det ar en ny brada som jag fick precis nar jag kom ner.
Vad faaan gor det er forresten vad jag saljer min brada for!!!!????? Jag kommer inte ihag att jag fragade om nagot tips om pris eller att kommentera nagot what so ever. Det var en fraga om nagon var intresserad av att kopa bradan for 750 dollar! INte mer och inte mindre.
Nu blir det gnall igen kan jag lova. Jag kan saga er att jag hoppas det blir varmare i Sverige snart for jag ser inte mycket glada inlagg som det brukar vara pa sommaren. Ryck upp er och tank positivt! Faan vad cheesy det later.
Puss -
blablabla…fan va ni e trötta ! Ta chansen och köp en grymm bräda till ett grymmt pris. Sluta blanda in massa skitsnack om spons osv. Har fan inte med saken att göra.
-
Svar till:
vadå anonym du e ju inne 24/7! så de e så!
[/ QUOTE ]
SANNA DINA ORD
-
Svar till:
e inte det här med ”Locals” rätt uttjatat nu?
[/ QUOTE ]
E inte DU rätt uttjatad nu?
-
Är lite sugen på brädan. Du kan inte fixa någon bild på den det hade varit riktikt süft. Om man vill måla om den kommer det kosta mycket extra då ella.
Du kan maila mig på lalle.gson@spray.se
Ha det
Lalle -
Halla Lalliso!
Ar du i Cabarete? Jag vill namligen salja den har snabbt som faan innan vinden kommer tillbaka for att jag ska fa ihop pengar for en ny brada. Jag ska fixa fram en bild. Ommalningen skulle vara med i priset.
Ha d gott, -
Nej han är hemma i Falsterbo han och Oscar har varit ute idag.
Puzz Kicki
Logga in för att svara.