Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sökes cementgjutande kitesurfare i Skåne

• surfmc

Medlem
    5 april, 2006 vid 14:13

Jag var mest på leverensavdelningen, det var rätt soft och man kunde njuta istället för att gjuta och dra tråd inne i fabriken.
    Vad tror du freddan det borde väl inte vara några probs att få tag i lite spill.

• samhansson

Medlem
    5 april, 2006 vid 14:26

ska fylla 50st sletna däck, lägga dom på högsida, kätting imellan, dumpa på botten i dalen så vi får vi ett fetingbryt 24-7 (blir en sen kväll nästa månad)

• pjoter

Medlem
    5 april, 2006 vid 14:35

anna.

jag kan skicka med lite lödtenn. du ska väl inte löda hur mkt som helst? 🙂

kommer va bakisseg imorrn men kan ta med den då om jag lyckas komma ihåg.

• stellan

Medlem
    5 april, 2006 vid 16:36

Tack för alla tipsen! Så här ligger det till. Jag har inte tummen mitt i näven. Jag vet hur man gjuter däck och får till ett säkert ankare som ingen knäcker brädan mot (ett hårt ankare hade inte fungarat i lågvattens Habo).

Jag är bara inte intresserad av att göra det.

Jag sökte därför någon annan som vill och kan göra det. Inte lathet, endast deligering då vi har en massa småfix att göra i Habo inför sommaren. Men återigen. Tack för alla tips!

• sidpiraya

Medlem
    5 april, 2006 vid 16:39

ASSSÅ JAG FATTAR INTE… vad är det för fel på betongklumparna vi redan har i habo barar att binda fast en liten vimpel eller nååd

• luuddee

Medlem
    5 april, 2006 vid 16:40

ja kan gjuta skiten om ni fixar cement ti maj.. men ja kan inte fixa det förräns i början på maj

• fredde

Medlem
    5 april, 2006 vid 17:01

Stellan vi har förstått att du kan men inte vill…

Men nu har tråden gått över till en intressant betongdiskussion.

• stellan

Medlem
    5 april, 2006 vid 18:47

Shysst Ludde. Du har ju bra ytor på gården. Vi löser det tillsammans. Vi hörs när du kommer hem. Ha det.

• stellan

Medlem
    5 april, 2006 vid 18:49

Och för er som vill veta mer om cement:

http://www.concretenetwork.com/

• niklas82

Medlem
    5 april, 2006 vid 19:40

jott och erik från gangster gänget wcl är murare.. borde kunna blanda till ett gott recept…..

ska du sänka maffia killar i basängen ??

• pjoter

Medlem
    5 april, 2006 vid 23:24

hahaha! sänka killar i habo e nog ingen bra ide!

• hugeo

Medlem
    5 april, 2006 vid 23:55
    Stellan wrote:
    Shysst Ludde. Du har ju bra ytor på gården. Vi löser det tillsammans. Vi hörs när du kommer hem. Ha det.

haha, nog poppis och gjuta på grönmarmorn på din gård 😉

• hugeo

Medlem
    5 april, 2006 vid 23:56
    Skye10 wrote:
    Fan vad alla blev cement-ingenjörer helt plötsligt. Men inte en jävel har svarat på ursprungsfrågan. Mycket snack och ingen verkstad.

Men det är ju inte oväntat.

Sorry Stellan för att hijacka din tråd och ändå inte bidra med något vettigt. Hoppas dock det löser sig.

fjollor gör sig inte besvär…

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sökes cementgjutande kitesurfare i Skåne

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.