Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sökes cementgjutande kitesurfare i Skåne
-
Jag var mest på leverensavdelningen, det var rätt soft och man kunde njuta istället för att gjuta och dra tråd inne i fabriken.
Vad tror du freddan det borde väl inte vara några probs att få tag i lite spill. -
ska fylla 50st sletna däck, lägga dom på högsida, kätting imellan, dumpa på botten i dalen så vi får vi ett fetingbryt 24-7 (blir en sen kväll nästa månad)
-
anna.
jag kan skicka med lite lödtenn. du ska väl inte löda hur mkt som helst? 🙂
kommer va bakisseg imorrn men kan ta med den då om jag lyckas komma ihåg.
-
Tack för alla tipsen! Så här ligger det till. Jag har inte tummen mitt i näven. Jag vet hur man gjuter däck och får till ett säkert ankare som ingen knäcker brädan mot (ett hårt ankare hade inte fungarat i lågvattens Habo).
Jag är bara inte intresserad av att göra det.
Jag sökte därför någon annan som vill och kan göra det. Inte lathet, endast deligering då vi har en massa småfix att göra i Habo inför sommaren. Men återigen. Tack för alla tips!
-
ASSSÅ JAG FATTAR INTE… vad är det för fel på betongklumparna vi redan har i habo barar att binda fast en liten vimpel eller nååd
-
ja kan gjuta skiten om ni fixar cement ti maj.. men ja kan inte fixa det förräns i början på maj
-
Stellan vi har förstått att du kan men inte vill…
Men nu har tråden gått över till en intressant betongdiskussion.
-
Shysst Ludde. Du har ju bra ytor på gården. Vi löser det tillsammans. Vi hörs när du kommer hem. Ha det.
-
Och för er som vill veta mer om cement:
-
jott och erik från gangster gänget wcl är murare.. borde kunna blanda till ett gott recept…..
ska du sänka maffia killar i basängen ??
-
Stellan wrote:Shysst Ludde. Du har ju bra ytor på gården. Vi löser det tillsammans. Vi hörs när du kommer hem. Ha det.
haha, nog poppis och gjuta på grönmarmorn på din gård 😉
-
Skye10 wrote:Fan vad alla blev cement-ingenjörer helt plötsligt. Men inte en jävel har svarat på ursprungsfrågan. Mycket snack och ingen verkstad.
Men det är ju inte oväntat.
Sorry Stellan för att hijacka din tråd och ändå inte bidra med något vettigt. Hoppas dock det löser sig.
fjollor gör sig inte besvär…
Logga in för att svara.