Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies sökes: Nybörjare, malmötrakten

  • yraz

    Medlem
    16 juli, 2009 vid 15:16

    ingen som skall kita i helgen?

  • mattiasn

    Medlem
    16 juli, 2009 vid 20:02

    Jo då, men inte koll på var ännu. Prognoserna säger lite olika riktning.

  • loppan

    Medlem
    16 juli, 2009 vid 20:26

    Jag e med på! men som mattias vet inte var än.

    //Jonas
    0708600130

  • jagkallaspiotrellerpete

    Medlem
    16 juli, 2009 vid 21:04

    Falsterbo imorgon. Ligger på playan från 11 sen på eftermiddagen pumpar jag upp grejerna.

  • rikard222

    Medlem
    16 juli, 2009 vid 22:05

    ok var då

  • jagkallaspiotrellerpete

    Medlem
    16 juli, 2009 vid 22:28

    falsterbohus.
    kör ner vägen mot museet tror jag det är.

    ja, sjögatan.. längst ner finns en parkering där.

  • yraz

    Medlem
    17 juli, 2009 vid 15:03

    hur var det och kita i falsterbo idag? var där inte mycket folk?

    ja ska till habo ljung på söndag tror jag då de skall vara hyfsad vind och vinden kommer ligg på rätt hål som prognosen är nu.

  • gubeee

    Medlem
    20 juli, 2009 vid 19:16

    Hello

    Jag är nybörjare som precis gjort kursen och köpt utrustning. Var ute första gången efter kursen idag och det var så jävla roligt. Jag är på jakt efter surf buddies eftersom det är roligare om man är fler… Har inte lyckats övertala några av mina vänner att börja ännu. Jag har bil och bor i Malmö. Kommer nog köra mest i Habo Ljung till en början. Hör av er om ni vill ha skjuts och hänga på någon dag. 0702-17 31 30, bengtsson_gustav@hotmail.com

    Hälsningar

    Gustav

  • goran-kite

    Medlem
    20 juli, 2009 vid 22:26
    Gubeee;560425 wrote:
    Hello

    Jag är nybörjare som precis gjort kursen och köpt utrustning. Var ute första gången efter kursen idag och det var så jävla roligt. Jag är på jakt efter surf buddies eftersom det är roligare om man är fler… Har inte lyckats övertala några av mina vänner att börja ännu. Jag har bil och bor i Malmö. Kommer nog köra mest i Habo Ljung till en början. Hör av er om ni vill ha skjuts och hänga på någon dag. 0702-17 31 30, bengtsson_gustav@hotmail.com

    Hälsningar

    Gustav

    Tjena.

    Har precis gått kursen med. Har beställt utrustning som jag förhoppningsvis får på onsdag, sen hade jag tänkt vara ute minst en gång i veckan (Ifall vindarna tillåter) så det hade varit roligt med en eller flera kite buddies då alla mina vänner vägrar släppa sin vindsurfing utrustning 🙂 . Är ledig varje torsdag så ska du ut en torsdag skicka ett mail innan så hakar jag gärna på. Bor också i Malmö och har bil.
    doeshe@hotmail.com

    Hälsningar
    Göran.

  • marcusz

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 07:53

    Ska till Höllviken (väg 100) nu och se hur det verkar. Kanske köra lite om förhållandena känns rätt för mig (nybörjare).

  • kyrra8

    Medlem
    27 juli, 2009 vid 10:19

    Hallå allihopa
    Äntligen var det min tur också! Jag undrar om någon kommer att hänga i Habo Ljung på torsdag. Det är första gången jag testar själv så hade uppskattat lite hjälp både från mer och mindre rutinerade kitare ( om ni ska dit dvs).
    Mitt namn är Marcus, kommer från Malmö och jag kommer att ha en blå/turkos Best-kite. HAHA låter precis som en blind date.

    Men hoppas vi ses på torsdag!

    Hade bra dudes / MK

  • yraz

    Medlem
    27 juli, 2009 vid 23:12

    kanske skall dit beroende på väder och vind

  • goran-kite

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 09:15

    Någon som ska ut på söndag? Jag tänkte sticka ut till habo mellan 10 – 14 ifall vinden tillåter. Andra gången jag sticker ut efter kitecampen så jag e på nivån där man försöker lista ut hur fan man tar vind så man slipper gå tillbaka mot vinden. 🙂

  • henkish

    Medlem
    8 augusti, 2009 vid 15:27

    walk of shame.. =0)

    Alla har vi varit där!!

  • goran-kite

    Medlem
    9 augusti, 2009 vid 07:14
    Henkish;564917 wrote:
    walk of shame.. =0)

    Alla har vi varit där!!

    Funderar starkt på att rigga i habo men ha bilen vid barsebäck 🙂

Sida 6 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies sökes: Nybörjare, malmötrakten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.