Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söndag i Sthlm

  • tall-jonny

    Medlem
    24 maj, 2010 vid 09:28

    Japp, det blev 2 timmars surf på Erstavik igår. Trodde inte det skulle blåsa så mycket så jag tog med mig stora prylar…Killarna som var på plats kom precis innan med 5.0 och 6,2. Dock lugnade det sig lite och jag flög ut på vattnet med 9.0 och freeridebrädan, grymt tryck! Det var ju sjukt varmt i vattnet – jag menar, visst har det varit varmt men inte särskilt länge…gött var det iallafall!

  • patriks

    Medlem
    24 maj, 2010 vid 09:29

    Hur ser det ut idag? Inga prognoser förutom smhi säger vind, men det verkar blåsa på rätt bra nordväst. Vågar man åka?

  • kiropraktorn

    Medlem
    24 maj, 2010 vid 10:51

    Jag säger bara Rangsta Brygga ! Blåste uppskattningsvis 9-14 och vi som var där körde 5.3-6.5.
    Inte alls byigt och väldigt lite chopp. Superspot alltså.

  • patriks

    Medlem
    24 maj, 2010 vid 11:27

    Prognoserna nuförtiden är ett stort skämt.

  • stoorfaen

    Medlem
    24 maj, 2010 vid 12:57

    Erken igår, 14+-0,03 m/s under tyra timmar, perfekt sideoff med gubbhöga ramper som låg och plöjde minst 100 meter spegelblanka…vad ni än tror så är Erken bättre än där ni var! Synd att jag inte fick några bilder på det.

  • boman

    Medlem
    24 maj, 2010 vid 13:11

    Stoorfaen Jag tror dig “Lake erka” är bra och bäst på NV riktigt bra då det inte blir så krabb sjö! Nöjd med dom nya prylarna då?

  • mexi_

    Medlem
    24 maj, 2010 vid 19:42

    vilken riktning var det? Själv läg jag hemma med ryggskott, så klart att det blåste då……

  • musmagneten

    Medlem
    25 maj, 2010 vid 09:35
    Svenne;613309 wrote:
    Jag fick rapport om 3 timmar toksurf längre upp på samma vatten. Du skulle ha stannat på Ekerö.

    Var fanns toksurfet? Bra att veta till annan nv prognos.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söndag i Sthlm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.