Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SSM, Swedish SpeedMeeting – inbjudan

  • p-malmkvist

    Medlem
    11 november, 2008 vid 14:34
    getwet;514804 wrote:
    Vi hade stora förhoppningar under detta år att iaf köra en tävling för att se hur det skulle bli, men allt grinade oss rakt i ansiktet och när det väl small på ordentligt så var det tävling från annan organisatör.

    Självklart att vi ska ta nya tag inför nästa säsong och genomföra helst 3-4 stycken race. Bara det faller innanför ramarna så att säga. Svenskt vatten är det som gäller, räkna inte med att cupen kommer att gå i Grekland bara.

    Ok!! Men då räknar jag med att första bästa kulinghelg våren 2009 blir Speedmeeting, oavsätt om getwet lovat frun en romantisk vinafton, Jesper har inflammation i benet, Klang ska medverka i socialt evenemang på Golf and countryclub i Malmö etc…:grin: Eller hur?

  • jester

    Medlem
    11 november, 2008 vid 14:49

    Och då räknar jag med bättre respons än i höstas..

  • tbsurf

    Medlem
    22 augusti, 2009 vid 16:46

    skulle vara så satans coolt om vi kunde trumpeta igång ett sånt här race snart..

  • marden

    Medlem
    27 augusti, 2009 vid 14:11
    tbsurf;569365 wrote:
    skulle vara så satans coolt om vi kunde trumpeta igång ett sånt här race snart..

    de e nära nu…..?

  • p-malmkvist

    Medlem
    4 november, 2009 vid 11:03

    Är det lungt om jag försöker dra igång en modifierad cup av detta nästa år?? Har ju varit lite tyst om detta bra initiativ..:wink:

  • tbsurf

    Medlem
    9 november, 2009 vid 09:49
    P Malmkvist;586706 wrote:
    Är det lungt om jag försöker dra igång en modifierad cup av detta nästa år?? Har ju varit lite tyst om detta bra initiativ..:wink:

    tror att det pågår överläggningar av något slag..

  • mahi

    Medlem
    9 november, 2009 vid 21:31

    Malmkvist for president!

    P Malmkvist;586706 wrote:
    Är det lungt om jag försöker dra igång en modifierad cup av detta nästa år?? Har ju varit lite tyst om detta bra initiativ..:wink:
  • jester

    Medlem
    11 november, 2009 vid 07:45

    Petter, bör ju gå bra. Men stäm av vilka förändringar du vill göra först, bara!

  • p-malmkvist

    Medlem
    11 november, 2009 vid 11:40
    Jester;587714 wrote:
    Petter, bör ju gå bra. Men stäm av vilka förändringar du vill göra först, bara!

    Kanon!! Skriver en sammanställning som alla får läsa och kommentera..

  • speedkenta

    Medlem
    10 april, 2010 vid 11:15
    Mården;511856 wrote:
    de e lungt
    jag borde inte skicka frågor 23,12 på lördagkvällar heller

    Då sover Robban sött

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SSM, Swedish SpeedMeeting – inbjudan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.