Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stämningsburkar…

  • dude

    Medlem
    23 mars, 2010 vid 18:59

    Koolt stoorfaen! Jag trodde du skulle dra det ett steg längre och säga att vindsurfing är en burk som man ska öppna och stänga vid lämpliga tillfällen. Säg att man öppnar den under en lång tid av stiltje, då blir vindsurfingburken fylld av en massa dålig stämning och det kan vara svårt att få bort den känslan. Håll burken öppen under en period med pärlband av djupa lågtryck som passerar landet och burken blir välfylld av härliga positiva känslor. Man borde göra som man gör i större utsträckning när man är yngre och bara öppna burken när den kan fyllas av bra känslor, alltså när det går av! (Kan man med detta resonemang härleda att det är dåligt med klagotråden eller är det tvärt om ett svart hål att tömma all den negativa energi som annars skulle sudla ner vindsurfing med dåliga känslor?)…

  • stoorfaen

    Medlem
    24 mars, 2010 vid 10:02

    Wow Dude, detta verkar kunna bli djupare än jag anade…men precis det gäller verkligen att man har burkarna öppna när det smäller! Men jag kör på taktiken att tillägna några burkar skit som man kan ösa fulla, typ som klagotråden och kanske är det ett svart hål…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stämningsburkar…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.