• l3ll3

    Medlem
    9 september, 2013 vid 10:58

    Ahh… Du menar så. Jag vet faktiskt inte vad Norge har levererat i form av framgångsrika produkter, men jag vet att svein betyder svin på östgötska 😀

  • sailortrash

    Medlem
    9 september, 2013 vid 11:55

    “john1” verkar veta allafall. har aldrig hört någon säga så om Norge förut…that’s it..blev lite nyfiken bara. kanske lika bra att släppa tråden nu…

  • john1

    Medlem
    9 september, 2013 vid 13:41

    Många skojiga kommentarer.
    Jag köpte min första Starboard Carve 99 år 2000. Jag är mkt nöjd med denna brädan som jag har kvar fortfarande. Det jag menar med bättre materialkvalitet år 2000 kan jag enbart beskriva enligt brädorna jag har eller har haft.
    Carve 99 (2000), SB Surf (2001), Acid 2004-2006/ Hypersonic/Futura av senare årgång. Jag tycker att dom senare brädorna är känsligare från små skador och repor som jag målar om lite nu och då (spec Futuramodelen). Jag tror dom äldre D-RAM brädorna hade en annan Gelcoat, brädorna idag har (tror jag) ingen Gelcoat, men lite färg. Jag tycker det är skillnad när jag jamnför brädorna bredvid varandra. Jag menar inte kolfiberbrädorna som är slipade. Dessutom sycker jag footspadden sitter sämre och får limmas oftare. Surfmässigt bra brädor, ingen kritik där.
    JJ

  • l3ll3

    Medlem
    10 september, 2013 vid 12:50

    Tror inte att jag fick något svar på frågan om vilka ÅF som finns i Sverige… För visst finns det väl fler än Surfspot?

  • jester

    Medlem
    10 september, 2013 vid 13:12
Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.