Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stekhet afton varberg

  • ola-h

    Medlem
    26 september, 2009 vid 16:35
    DanneMan;578786 wrote:
    här e mitt lilla bidrag + Åsa/stenudden rullen med Ola H och Lars K

    Trailern eller en ny variant?

  • danneman

    Medlem
    26 september, 2009 vid 18:25
    Ola H.;578837 wrote:
    Trailern eller en ny variant?

    det blir 10 minuter Lars K och en minut Ola H haha! filmen så klart!:grin:

  • ola-h

    Medlem
    26 september, 2009 vid 19:13

    Ja, det måste vara en fantastisk produktion eftersom det tagit ett år att klippa ihop den.

    Annars är det ju inte utan att man längtar efter en ny likadan dag.

  • surfslusken

    Medlem
    27 september, 2009 vid 04:24
    Calle_B;578826 wrote:
    Ila, tackar män.Blått o pilsner alltså…
    Din SO-linje du sålde till mig för hundra år sedan är för övrigt orsaken till att jag är “hotified”.

    Fridens

    Japp, me blått + pilsner är de omöjligt o misslyckas me nåt här i livet.
    Börjar känna mej som “Supplier Jeppes” kran, verkar som alla ja krängt mina gamla segel
    till blir torsk på HOT!
    Men jag förstår er;)

  • meeru-robban

    Medlem
    30 september, 2009 vid 14:33

    Hej,
    Här kommer det är en uppdaterad variant av mitt först bidrag. Ritade till en brud i en tajt våtdräkt (hoppas hon kommer den 10:e) Försökte rita av Jesper, gick bet på våtdräkten så det fick bli utan, ledsen Jeppe. Dock så jobbar jag på en dräkt åt dig i skrivande stund. Och sist men inte minst lite ny info samt logger.

    Mvh. Robert

  • jesper_b

    Medlem
    1 oktober, 2009 vid 09:51

    Holy maccaroni!! Satan i gatan!!!! Det hettar till ordentligt i flyertävlingen. Här tvekas inte eller spars på krutet. Man kan ju inte ens anklaga den för mansgrisighet då det finns en naken karl (jag????) med. Frågan är – är det verkligen till förslagets fördel?? Kanske trots allt, man vill ju belöna radikalt ladd framför smakfulla korrektheter…

    Danneman mfl, vad ska ni nu hitta på? Filip, var är din flyer?

    /JB

    PS: Tänk på att det ska stå GUL på en eventuell våtdräkt på mig.

  • meeru-robban

    Medlem
    1 oktober, 2009 vid 10:13

    Så nu har ni Jesper med en sprillan våtdräkt! Javist ja, GUL våtdräkt va det!
    Här kommer det!

    Mvh. Robert

  • challq

    Medlem
    2 oktober, 2009 vid 10:58

    Urläcker flyer Robban!
    Jag ska försöka komma på tillställningen och ta med mig några polare.
    Skönt att man kan promenera hem efteråt så man kan ta en pils eller två. 😉

  • jesper_b

    Medlem
    2 oktober, 2009 vid 12:43

    Satan i gatan vilken fin dräkt!!! Mina 2010 GUL-dräkter är försenade och jag kör på gamla gummirester dessa dagar, men om man hade en sån på bilden (dräkt alltså), då djävlar…

    Hurrni, tryck nu ut dessa fantastiska flyers och sprid för vinden, eller snarare sätt upp på strategiska ställen (typ utanför Surfers och Bromma!?!???, nej nej, snarare under dasslocket på de hetaste klubbarna) så kanske även den andra dräktprydda personen på flyern dyker upp, med lite kompisar…

    Jag ska skramla ihop lite priser, kanske ett 2010 Hotsailsmaui Fi.. eller ska jag ta en Aer… eller en sån där klförl… ähh det kan väl bli priser alltihopa!!

    /JB

  • frippe75

    Medlem
    2 oktober, 2009 vid 13:18
    Jesper_B;580317 wrote:
    Satan i gatan vilken fin dräkt!!! Mina 2010 GUL-dräkter är försenade och jag kör på gamla gummirester dessa dagar, men om man hade en sån på bilden (dräkt alltså), då djävlar…

    Hurrni, tryck nu ut dessa fantastiska flyers och sprid för vinden, eller snarare sätt upp på strategiska ställen (typ utanför Surfers och Bromma!?!???, nej nej, snarare under dasslocket på de hetaste klubbarna) så kanske även den andra dräktprydda personen på flyern dyker upp, med lite kompisar…

    Jag ska skramla ihop lite priser, kanske ett 2010 Hotsailsmaui Fi.. eller ska jag ta en Aer… eller en sån där klförl… ähh det kan väl bli priser alltihopa!!

    /JB

    Ta inte min aeron bom bara ! 🙂

  • philippos

    Medlem
    2 oktober, 2009 vid 16:51

    Krispigt värre! :cool2:

    Ses på stekhet,
    Filip

  • endy

    Medlem
    2 oktober, 2009 vid 22:09

    Nu ligger ett litet smakprov ute på http://www.ohana.se, kolla under galleri

  • fj69

    Medlem
    3 oktober, 2009 vid 08:46

    haha, Filip grym, pringlesripoff – weltklass!

    Fredrik

  • rasmus_w

    Medlem
    4 oktober, 2009 vid 22:41
    FJ69;580546 wrote:
    haha, Filip grym, pringlesripoff – weltklass!

    Fredrik

    Det tog en stund innan jag hajade att det var Pringles, min första reaktion var Raketost.

  • endy

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 19:23

    Nu är det dags i helgen! Glöm inte boka lördag 18,00!
    O’hana kommer sälja några enstaka 09 segel till stekheta priser, vill ni köpa på plats går detta att lösa med kort direkt.
    Vi visar även fina plankor och gummitarzan dräkter, booming bommar och såklart hetaste segeln!

    Välkommna!

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stekhet afton varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.